יו"ר סיעת עוצמה יהודית, חבר הכנסת יצחק קרויזר הגיב למינויו של נשיא העליון והשופט בדימוס אהרן ברק לשופט מטעם ישראל בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין בהאג. בתגובה למינוי, קרא קרויזר: "השופט ברק יוכל לעזור לישראל".

בריק על המחדל: "דור הרמטכ"לים מברק ועד כוכבי קיצצו במשאבי הצבא"
בדרך להתנגשות? המסר הברור שקיבל נתניהו מירדן

"בשעה שמתפרסמים בדיילי מייל תיאורי הזוועות והאונס כנגד בנותינו ובנינו שמצויים בתנאים תת אנושיים, העולם האנטישמי מהדהד את עלילות הדם כנגד העם היהודי - מה שהיה לאורך 2000 שנה, הוא שיהיה גם היום", אמר קרויזר. "אני רואה בבחירה של אישיות משפטית שמחזיקה בתפישת עולם אזרחית אוניברסלית כבחירה הלא טבעית לייצג את העם היהודי בקרב אומות העולם", טען. "עם זאת, משכבר נבחר ובהתחשב בעובדה שאנו יודעים שבכל הנוגע להאג מדובר בגוף אנטישמי טהור עם אמות מידה מוסריות ירודות במיוחד, הרי שהשופט ברק, הבקיא במשפט הבין לאומי, אולי יוכל אולי לעזור בהיבט הזה".

הוא הסביר כי "בניגוד ליריביו הפוליטיים, שמרגישים בנוח להכניס שיקולים פוליטיים צרים גם לתוך קבינט המלחמה, הרי שראש הממשלה נתניהו מוכיח שאין לו בעיה לקבל החלטות מאוד לא פופולריות כל עוד שהוא מאמין שהדבר הנכון עבור המדינה, אף אם מדובר באדם שהוביל במשך שנה מסע השחרה אישי כנגד נתניהו האדם בפרט וכנגד מיליוני מצביעי הימין".