חבר הכנסת דני דנון התראיין הבוקר (רביעי) לגדי נס ברדיו צפון 104.5, והעביר ביקורת על אופן ניהול המלחמה מצד ישראל. "אני חושב שהמהלכים שנעשים עכשיו זה שינוי כיוון מטריד מאוד, אנחנו צריכים לחזור לשיטת ההפעלה הראשונה, בנחמדות ובנקודתיות לא מכריעים אויב, אנחנו עושים טעות וצריך לתקן, יש לצה"ל את האפשרות להביא תוצאות, אבל שיטת ההפעלה הנוכחית מרחיקה אותנו מהמטרה - אני צועק מדם ליבי, אסור לנו לעשות חצי עבודה", אמר. 

בצל הלחץ הבילאומי הגובר: המשחק הכפול של ישראל במלחמה
ניסים ואטורי מסרב לחזור בו: "להיכנס לרצועה ולחסל את כל העזתים"

כשנשאל בנוגע לדבריו של שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן, שערך אמש ביקור בישראל, בסוגיית העזתים, אמר:  "אני כן אדבר על הגירה מרצון, למה מזכיר המדינה האמריקאי אומר 'אל תדברו' על זה, איפה נשמע דבר כזה? בשבוע האחרון יצאון אלף עזתים לקנדה שאפשרה להם לקבל מקלט, זה מבורך וכן ירבו".

הוא המשיך להסביר את דבריו: ״היחסים עם האמריקאים הם חשובים, אבל האינטרסים שלנו שונים מהאינטרסים שלהם. האמריקאים רוצים לעבור הלאה ולהתקדם, אנחנו לא יכול לדבר על להתקדם. אנחנו צריכים להגיד לאמריקאים זה המלחמה שלנו והחיים שלנו ואנחנו נחליט, אנחנו לא מדינה שלא יכולה להתקיים בלי ארה"ב, והחימוש האמריקאי נותן לנו אפשרויות משמעותיות אבל אם מחר בבוקר לא יהיה לנו חימוש מדויק למטוסים אז אנחנו נשתמש בחימוש לא מדויק, אז הטיל לא ייפול בדיוק בחולון הוא ייפול על בית״.