ראומה קדם, שבתה, בעלה של בתה ושלושת ילדיהם נרצחו בטבח בניר עוז, הגיעה אתמול לבית ההרוס כדי לאסוף צעצועים ופריטים שנותרו כעדות אילמת לזוועה שהתחוללה בבית בשבת השחורה ב-7 באוקטובר, לפי דיווח של "חדשות 12". בבית פגשה את שר הביטחון יואב גלנט, במה שהפך למפגש טעון וקשה.

בעיקר נשק פסיכולוגי: נסראללה חושש לשגר את הטילים המדויקים ויש לו סיבה טובה
הסיכוי האחרון של סינוואר? זו המדינה שהוזכרה כיעד להגליית ראשי חמאס

קדם, כאמור, איבדה בטבח הנורא את בתה תמר קדם סימן טוב, את בעלה של בתה יונתן (ג'וני), את נכדותיה התאומות בנות ה-6 ארבל ושחר, את נכדה עומר בן ה-4 וקרובת משפחה נוספת. "מה זה? איך אפשר, גם בת, שלושה נכדים. מה זה? איך יכול להיות? איך אפשר? טלפון אחד - 'צאו מפה'. אין לי יותר לב, הלב נשרף. טלפון אחד ותמר הייתה יוצאת. 'חבר'ה תתכוננו, משהו קורה'", זעקה בפני שר הביטחון.

קדם המשיכה: "עכשיו הם יבואו אליי, כשאני אוספת את הבובות של הילדים? זה לא גזרה, זה אנשים שלא מילאו את תפקידם. איפה הייתם? נפשתם באילת? ככה הפקרתם אותנו? אין אלוהים בשמיים? עד מתי נשתוק? הדם שלהם, בוא איתי לבית הקברות, בוא תראה מה זה. קבר אחים. אתה מסתכל עליי, תחשוב שזה הנכדים שלך, מה אתה מסתכל עליי? אמא שלי מתה מצער. מה אתם עושים? ממשלה מזופתת, מה אתם עושים?".

לסיום הבטיחה בקול חנוק מדמעות: "מי שצריך לשלם ישלם בגדול. כל בעלי התפקידים ישלמו על זה, כל שר יגיע היום שלו".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]