בצל המשך המלחמה ברצועת עזה והמבוי הסתום בעסקת החטופים, הערב (חמישי) נערך סקר מנדטים חדש בערוץ 12 וממנו עולה כי המלחמה הממלכתי, בראשות השר בני גנץ היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. הליכוד הרחק מאחור.

על פי הסקר, המחנה הממלכתי היא המפלגה הגדולה ביותר עם 35 מנדטים. מיד אחר כך, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שזוכה בסקר הנוכחי ל-18 מנדטים בלבד. מפלגת יש עתיד בראשות יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד, עם 14 מנדטים וש"ס, בראשות חבר הכנסת אריה דרעי עם 11 מנדטים.

כמו כן, מפלגת ישראל ביתנו, בראשות חבר הכנסת אביגדור ליברמן מקבלת בכנסת הנוכחית 9 מנדטים, עוצמה יהודית בראשות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עם 8 מנדטים, יהדות התורה בראשות שר השיכון יצחק גולדקנופף עם 7 מנדטים, מפלגת חד"ש-תע"ל בראשות חבר הכנסת אחמד טיבי עם 5 מנדטים, וכך גם מפלגת רע"ם, בראשות חברת הכנסת מנסור עבאס. הציונות הדתית בראשות שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מקבלת בסקר הנוכחי 4 מנדטים בלבד, וכך גם מפלגת מר"צ. מי שלא עוברות את אחוז החסימה הן מפלגות העבודה ובל"ד.

ומה עם תמונת המנדטים? ממנה עולה כי המפלגות שמרכיבות כעת את הקואליציה עם 48 מנדטים בלבד, כשהמפלגות שמרכיבות את האופוזיציה עם 67 מנדטים. חמש המנדטים הנוספים הם של מפלגת חד"ש-תע"ל.