לאורך השנים ולאורך הקדנציות ידע נתניהו לא מעט שרי ביטחון, עם כולם כמעט היחסים נגמרו בצורה לא תקינה בין אם במחלוקת או אילוץ פוליטי או בין אם חש כי יש אתגור למעמדו. יש המספרים כי התקופה הטובה ביותר של נתניהו עם שרי הביטחון שלו הייתה כאשר הוא עצמו כיהן בתפקיד.

אחרי שסולק מאולפן 13, ניסים ואטורי תוקף: "הערוץ גמור, באל-ג'זירה מחאו כפיים"
"ילדים קטנים זה מה שאתם": חה"כ מהליכוד תוקפת את התנהלות קבינט המלחמה

ב-24 בחודש ינואר, 1999, פיטר נתניהו את שר הביטחון איציק מרדכי. במכתב ששלח למרדכי תיאר את התנהלותו כבלתי לויאלית ולימים מרדכי יהיה בין הגורמים שביקשו שביבי "יסתכל לו בעיניים" וסייע למפלתו בבחירות 99. 

עם חזרתו של נתניהו לשלטון כעבור עשור, אהוד ברק שכיהן כשר ביטחון אצל נתניהו, לא התמודד בבחירות יותר והפך לאחד ממבקריו הגדולים מאז. בהמשך הגיע משה בוגי יעלון, שהתפטר לאחר שהבין שהוא בדרך להיות מפוטר, יצא לדרך פוליטית עצמאית ותוקף את נתניהו ציבורית כל העת. אחריו הגיע ליברמן במהלך שנועד להרחיב את הממשלה, אך זה לא האריך ימים וליברמן התפטר ב2019, וכחצי שנה כיהן בתפקיד נפתלי בנט - מי שלימים יחליף את נתניהו לכשנה.

בנימין נתניהו, יואב גלנט (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
בנימין נתניהו, יואב גלנט (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

אחריו הגיע גנץ, שהיחסים המתוחים עם נתניהו לא מונעים מהם לחזור זה לזרועות זה, אך חוסר האמון גדול. וכעת גלנט - שכבר פוטר ובלחץ הרחוב נשאר, אך האמון בינו לבין ראש הממשלה נמצא כאמור בשפל.