אחרי לילה לבן של משא ומתן מול שרים רבים, דיון התקציב הסתיים ללא הסכמות, כששרים רבים איימו להתנגד בהצבעה. בתוך כך, חבר הכנסת אליהו רביבו (הליכוד) אמר הבוקר (שני) כי "יש לי תחושה שיימצאו המשרדים הפחות נצרכים".

חבר הכנסת רביבו אמר בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM כי: "אין צל של ספק שבדיוק כפי שהייתי הראשון לדרוש העברה של שר האוצר וראש הממשלה על חקיקת 2024 מחדש לגמרי, כך גם דרשתי עוד כמה דרישות, יש ציפיות. אני לחלוטין חושב שזו אחת האפשרויות שחייבים לבחון, לא לסגור, קודם כל לבחון. יש לי תחושה שימצאו המשרדים שימצאו כפחות נצרכים בימים שאנו נמצאים. אין בסגירת המשרדים הישג משמעותי בהיבט התקציבי, יש אפקט תודעתי, מסר לשבטי העולם ולכל הנגדים שמדרגים אותנו שאנחנו פועלים באופן אחראי, מתון, שקול, וככזה שרוצה לראות פני העתיד. אבל אין פה עניין של תקציב תוספתי שאמור להיכנס חזרה לקופה בצורה מרשימה. 

על הקיצוצים בבריאות וברווחה אמר: "אני יכול להתחייב בפניך שהמציאות אותה אתה מתאר, שעולה על שולחן התקשורת לפחות, היא לא המציאות שתתגבש בסופו שלד דבר. לא יווצר מצב שבה אוכלוסייה אחת קורעת תחת הנטל. אני דרשתי שיבוטלו כספים קואליציוניים, שכסף שתאמרו להיות משולם של אוכלוסייה שבלית ברירה, מה שנכון והכרחי בעת הזו ייכנס לתקציב ומה שלא פשוט לפח".

"אני אצטרך לראות את מה שאנשי אגף התקציבים יציעו, ולבחון כמה מודלים, ואז אנחנו נדע אם באמת אנשי האוצר פועלים באופן שוויוני והגון, ומגייסים את שאר השותפים הקואליציוניים שלנו. התקציב הוא תקציב סופי, באופן טבעי ככל שאנחנו נטיב יותר עם אוכלוסיות או נפגעים, אבל באמת נפגעים, אנחנו ניצור בור תקציבי גדול יותר ואז נצטרך או לבצע קיצוץ משמעותי יותר או להעמיק את יד הגירעון, דבר שהוא יהיה בלתי אחראי בעיניי כפתרון".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM