מלחמת חרבות ברזל: בן כספית וינון מגל שבו היום (שלישי) לעמדת המיקרופון בתוכניתם ב-103fm, וסקרו יחדיו את המתרחש בזירה הביטחונית נוכח המלחמה מול חמאס, זהו יומה ה־102.

לחץ על קבינט המלחמה: "איך אפשר שלא לשמוע את הזעקה שלנו?" | האזינו
גנץ בדרך החוצה, ישראל בדרך לטלטלה: ממשלת החירום דוהרת אל סופה

"שוב הוכחה תאוות הדם של שכנינו הפלסטינים שיצאו במסע רצח מתועב עם סכינים ומכוניות, וכל מה שנקרה בדרכם בשביל לרצוח יהודים", התייחס ינון בפתח הדיון לפיגוע ברעננה אתמול. "זה מזכיר לנו מול איזה טירוף אנחנו מתמודדים, כמה דם יהודי נשפך פה". 

"מדאיג אותי שאתה חושב שאם הפלסטינים היו יכולים, הם לא היו משמידים אותנו", הוסיף. "מכל הדברים ששמעתי עד עכשיו, זה הדבר הכי מדהים שחשבתי. אלו ששחטו, אנסו, ערפו ראשים וקטעו איברים, לא היו משמידים אותנו אם הם היו יכולים. ממך לא ציפיתי לשמוע את זה, חשבתי שאתה יותר ריאלי.

אם היו יותר כלי נשק ברעננה, יש מצב שפחות אנשים היו נפגעים ואישה לא הייתה נרצחת. גם אחרי 6 באוקטובר אתם ממשיכים לדבר באותה טרמינולוגיה, אפילו שאנחנו במלחמה אתם ממשיכים לנסות להפיל אותו. תוקעים לו סכינים בזמן שהוא מנהל את המלחמה. עצוב מאוד". 

בן לא אהב את דבריו, בלשון המעטה: "כמו הנאצים? זה לא היה קורה. הם לא שם. לשמחתי". על דברי חברו ב'הפטריוטים' אתמול: "מבחינתי הביביזם היא כת הרבה יותר מסוכנת מהבודהיזם. אני לא טינפתי בשידור טלוויזיה את מסיבת הנובה בה נרצחו 300 ומשהו". "אני רוקד עם פסל של ראש הממשלה, כל אחד עם הפסלים שלו", השיב מגל.

זירת הפיגוע ברעננה. צילום: אלון חכמון

"אתם אנשים שפלים", הבהיר מגל. "אני מבין שאתם רוצים להפיל את נתניהו, אבל אנחנו עכשיו במלחמה. למה אנחנו לא תוקפים עכשיו את הרמטכ"ל? את ראש אמן?". "אין מקום בו אתם לא מטנפים, זה לא ייאמן", אמר בן.