ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לשרת התחבורה מירי רגב כי היא עשתה "עבודה טובה", זאת לאחר המתקפה שלה על הרמטכ"ל הרצי הלוי בקבינט המדיני-ביטחוני בתחילת החודש, כך לפי דיווח הערב (שבת) בחדשות 12.

השרים תקפו בצעקות את הרמטכ״ל, הדיון התפוצץ | כל הפרטים ישיבת הקבינט הלילית
"שידור חוזר לשישה באוקטובר": חברי הקואליציה נגד תוכנית גלנט ליום שאחרי

כזכור, ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני המדוברת, שעסקה בסוגיית "היום שאחרי" ברצועת עזה, התפוצצה בעקבות וויכוח בין השרים איתמר בן גביר ומירי רגב לרמטכ"ל הרצי הלוי, על רקע הדיווחים כי החליט להקים צוות שיחקור את מחדל השבת השחורה של ה-7 באוקטובר. בעקבות הדעות הנוקבות  נגד הרמטכ"ל, שר הביטחון יואב גלנט יצא להגנתו. בהמשך, נוכח הצעקות וההתלהמות הישיבה נעצרה. 

נתניהו ורגב הכחישו את המיוחס להם: "לא היה ולא נברא. רה"מ לא מנחה את השרים מה לומר בקבינט ולא ניהל שיחה עם השרה רגב - לא לפני, לא במהלך ולא לאחר הקבינט", נמסר מטעמו של ראש הממשלה.

כאמור, בעקבות הדיווח על הרכב הצוות של הצבא שיחקור את מחדל מתקפת הפתע של חמאס, תקפו השרים מירי רגב, דוד אמסלם, ואיתמר בן גביר את הרמטכ"ל וטענו כי "ממנים לתחקיר את האנשים שעומדים מאחורי תכנית ההתנתקות". כמו כן, הוסיף בן גביר והתחיל לדבר על הקונספציה שבה לטענתו שבוי הצבא ועל תכנית ההתנתקות. בתגובה, החל השר בני גנץ לתקוף את השרים על אמירותיהם.

באותה הישיבה, אמרה רגב לרמטכ"ל: "אתה לא עונה לי ואני רוצה שזה יהיה ברור. יש לנו לא מעט שאלות על התנהלות הצבא, על מה שקרה אבל אנחנו כל הזמן אומרים לעצמנו 'זה לא הזמן אנחנו במלחמה' ואתם בזמן הזה מתחילים לתחקר?".

השרה רגב מסרה בתגובה: "שקר וכזב, לא היה ולא נברא. הידיעה של ניר דבורי בעניין צוותי התחקור המטכ״ליים הוכנסה אלי בפתק באמצע דיון הקבינט- אשר בעקבותיו שאלתי את הרמטכ״ל 'האם נכונה הידיעה?' באף שלב רה״מ לא שוחח עמי בנושא. אני מחויבת כחברת קבינט להמשיך ולשאול שאלות מהותיות בעניין התנהלות הצבא וכך אמשיך לעשות למרות כל הניסיונות של מסוימים להשתיק אותי".