גדי נס מרדיו צפון 104.5FM ביקש לשוחח הבוקר (שני) עם חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) שהתייחס לשאלת שחרור המחבלים. לטענתו, "אני לא מכיר מישהו שמעלה על דעתו דבר כזה. אני ממליץ לכל מי שרוצה לשפר את איכות החיים שלו להפסיק לצפות בערוצי התבהלה. לפני שבועיים שמעתי שעוצרים את המלחמה, ושישראל מפסידה. יש ערוצים שעובדים בלהרוס את העם הזה, ולכן אני מציע לא לצפות בהם. אני לא יודע מי מספיק אמיץ בשביל לעשות דבר כזה, זה לא רלוונטי".

עוד הוסיף: "הרי בסוף, למה ערוצי התבהלה אומרים את הדברים האלה? מטרתם לערער את העם הזה. תנו לי אינדיקציה אחת של מי שאומר דבר כזה. זה לא יקרה, חבל לבזבז על זה את הזמן. בואו תבדקו אותי. צריכים להבין שאותם הערוצים שפרסמו לפני שבועיים שהתמרון הקרקעי נגמר - למה מאמינים למה? למה אנשים מאמינים לדברים האלה בכלל?".

בהמשך הריאיון ביקש להתייחס למצב המורכב בגבול הצפון, ואמר: "זוהי תעודת עניות לכל ממשלה. הרחקת תושבים מאזור מגוריהם זו כבר טרללת מוחלטת ואני לא יודע איך היא קוראת בכלל. הארגון הזה מונע מאידיאולוגיה דתית רדיקלית. לכן, אני אומר שזו תעודת עניות לממשלה. מי שמכיר את מדינת לבנון המדינה הזו נמצאת על כרעי תרנגולת - בשתי תקיפות ממוקדות אפשר לפרק אותה. מנסים להגיע להסדר מדיני, אבל זה לא יעזור. חיזבאללה מונע על ידי אידיאולוגיה דתית. אני ממליץ לחסל את חיזבאללה, שהעם הלבנוני יבין שיש לשלם מחירים".

חבר הכנת כהן חיזק את הצבא, ואמר: "הצבא עושה עבודה מצוינת. מה שאני יודע זה שצה"ל שולט במעל 60 אחוזים בשטח של עזה. אי אפשר לבוא ולומר שצה"ל לא מנצח - צה"ל מנצח. חשוב לומר שלבנון היא מדינה ריבונית, אבל עזה היא לא מדינה ריבונית. צריך לבוא ולומר את הדברים".

כשנשאל האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יחתור לטובת הקמת מדינה פלסטינית אמר חבר הכנסת כהן כי ההתעסקות בנתניהו היא אובססיבית, והסביר: "ביבי הוא לא מרכז העולם. ההתעסקות האובססיבית הזו מנפחת את המוח. יש לי כבוד לראש הממשלה. די עם ההתעסקות הזו, מי יאפשר מדינה פלסטינית?".

עריכה: אריק ברחד