עשרות הפגינו היום (שלישי) לפני כינוס קבינט המלחמה במושב אליפלט שבצפון. אנשי מחאה התארגנו מבעוד מועד, לאחר שההודעה על המיקום והשעה של כינוס הקבינט הופצה ברשתות. המוחים קיבלו את פני ראש הממשלה בנימין נתניהו בכניסתו למושב ובהמשך גורשו מהמקום.

חיזבאללה פגע בבסיס חיל האוויר במירון: "פגיעה קלה בתשתיות"
ראש מועצה אזורית מטה אשר: "הממשלה מתנהלת כמו ספינה נטושה, אין בה קברניט ואין בה מלחים"

בתגובה למחאה, תקפה ח"כ טלי גוטליב: "רציתי לשאול את השב״כ, איך גב׳ מחאה נאוה רוזליו יודעת איפה נמצא רוה״מ בכל רגע נתון. איך זולג המידע מתחת לאף של השב״כ. המלחמה הזו לימדה אותי לא לפחד לשאול שאלות קשות! אז אשמח לתשובה. הגיע הזמן שהשב״כ יערוך בדק בית".

מחאה נגד הממשלה בצפון (צילום: עמוד הטוויטר של נאווה רוזוליו)

כאמור, קבינט המלחמה התכנס היום במושב מדרום לראש פינה, זאת לאחר שתוכנן תחילה בעמק יזרעאל. בעקבות המחאה של ראשי היישובים בגבול לבנון שלא יגיעו מחר לפגישה עם ראש הממשלה ושרי קבינט המלחמה - לשכת רה"מ עדכנה כעת את ראשי רשויות קו העימות כי הפגישה של ראש הממשלה והקבינט תתקיים בקו העימות באזור הגליל - ולא בעמק יזרעאל.

"הודעות ביטול ודחיה ממשרד רוה"מ על מפגשים שאמורים היו להתקיים בתחום קו העימות הפכו כבר לדפוס פעולה. ושוב, מחליטים בקבינט להזמין אותנו למפגש שאינו בקו העימות ואין למיקום שום קשר למלחמה בצפון", מסר אתמול בתגובה משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות. עוד הוסיף כי "זו החלטה תמוהה מאד מבחינתנו. אנו מחכים לפגוש את רוה"מ ומזמינים אותו להגיע אלינו למקום בו מתנהלת מלחמה יום יום, כבר יותר מ 105 ימים"