בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) את מעצרה של ירדן מן החשודה בתקיפה של השרה עידית סילמן עד מחר וזאת כדי לאפשר למשטרה להמשיך בחקירה. 

סמוטריץ' במסר ברור לנתניהו
"הדלפות מטעם המתווכים": מי מרוויח מהפצת תנאי עסקת חטופים? | האזינו

בינתיים, ברשות המשטרה עדות של בעלי עסקים שבסביבת המקום שבו אירעה התקרית המבישה ולפיהם אכן השרה הותקפה על ידי אותה אזרחית שלדבריהם , הכתה בפניה. מנגד טוענים מקורביה של מן כי היא לא היכתה ולא תקפה אלא בסך הכל הסיטה את ידה של השרה שעה שזו דחפה מצלמת טלפון נייד אל מול פרצופה של מן בעת ויכוח ביניהן. 

 צפו בתיעוד

האירוע האמור התחולל בשעות הבוקר ברחובות בעת שמן הגיעה עם בנה לבית הספר שבו הוא לומד. על פי העדויות ירדה מן מהרכב ובעת שזיהתה את השרה סילמן היא ניגשה אליה, מתחה כלפיה ביקורת נוקבת ובשלב מסוים גם תיעדה הכל במצלמת הטלפון הנייד שלה , אלא שאז השר סילמן בעצמה שלפה את הנייד שלה וצילמה את מן. 

לטענת מן באמצעות מכריה, היא הסיטה את ידה של השר סילמן ומכאן האירוע הסלים והתדרדר לכדי מעורבות המשטרה ומעצרה של מן. "השרה סילמן כבר הוכחה כמי שהאמירות שלה הן בדיה ולכן לא צריך לעשות רעש מהזזה של היד. שום דבר מעבר לאירוע פופוליסטי אין במקרה הזה" אמרו.

מיד לאחר מכן התייצב בעלה של מן מול תחנת המשטרה ברחובות וכרז במגפון לשחרר את רעייתו לא לפני שהציג את גרסתה המלאה.   עו"ד יוני נוסבאום המייצג את החשודה: "מרשתי מכחישה בתוקף את החשדות נגדה. לטענתה הגברת סילמן הצמידה לה המצלמה לפרצוף בזמן שהתנהל ויכוח ביניהן והיא הזיזה לה את היד. היא מכחישה מכל וכל את הטענות נגדה. אנחנו לא יודעים מה טוענים בעלי עסקים בסביבה . ייתכן שמישהו ראה משהו אחר".

כזכור, זוהי פעם נוספת בתקופת המלחמה שהשרה להגנת הסביבה עידית סילמ ספגה עימותים ממפגינים. בחודש נובמבר האחרון אזרחים ועובדי בית החולים שבו הגיעה לבקר, קראו לה לפרוש מהממשלה והחיים הפוליטיים בצל הטבח ביישובי עוטף עזה והלחימה הקשה במבצע חרבות ברזל.