חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) פרסמה היום (רביעי) בחשבון ה-X שלה "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

"היחסים עם איראן הגיעו לרמה חדשה": הסכנה הבאה של ישראל מגיעה ממוסקבה
דורשים להחזיר את החטופים לישראל: המחאה החריגה בעזה נגד חמאס | צפו

"עדנה קרנבל מפרסמת שארצות הברית יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!", כתבה גוטליב.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים כי "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ברסלר כתבה בתגובה בחשבון ה-X שלה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".

מתחקיר "פייק ריפורטר" עולה כי "האתר 'עדנה קרנבל' משמש כבר שנים להפצת תכנים שקריים מסיתים ואלימים. חלק גדול מהם מוקדש לתקיפת נשים וגורמים במערכת המשפט. בפועל משמש האתר כלי נשק לסגירת חשבונות, פרסום השמצות וחשיפת פרטים אישיים. בימים האחרונים הוביל האתר קמפיין זדוני נגד שקמה ברסלר שנועד להדהד את קונספירציית הבגידה מבפנים".

מנכ"ל "פייק ריפורטר", אחיה שץ: "מבדיקת פייק ריפורטר עולה כי מדובר בשקר נלוז. פייק ניוז מסוג זה הוא נפיץ ומסוכן, ואנחנו באמת רוצים להאמין שהפצתו על ידי ח״כ גוטליב נעשתה בשוגג. אולם, אם השקר לא היה משרת פוליטית את גוטליב, אנחנו מניחים שהיא הייתה חושבת פעמיים לפני שהייתה מפיצה אותו ומלבה קונספירציה דמונית. חשוב שנבחרי הציבור שלנו יימנעו מהפצת פייק ניוז וניצול ציני שלו, ישמרו על הציבור ויקבלו החלטות המשפיעות על המציאות של כולנו, על בסיס עובדות ולא שקרים - במיוחד בזמן מלחמה".