במהלך הלווייתו של רס"ם אדם ביסמוט ז"ל, שנפל באסון בח'אן יונס שלשום (שני), התפרץ אתמול (רביעי) אחיו של הנופל בכאב על השר בני גנץ שנכח בהלוויה. "אח שלי לא מת לחינם, אל תעצרו את המלחמה. זה עליכם, עליכם, אל תעצרו את המלחמה", צעק האח והחל להתקדם לעבר השר - כך נראה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות.

לחמו בגבורה בקרב: סיפורי הנופלים באסון הקשה ברצועה
האסון הגדול במלחמה הנוכחית שלא מדברים עליו | יצחק בריק

הנוכחים בהלוויה החזיקו את האח השכול, שהיה שרוי בסערת רגשות. במשפחת ביסמוט ביקשו להבהיר כי "במהלך ההלוויה, נתי ביסמוט האח הגדול של אדם, אשר היווה לו כאבא במשך שנים רבות, זעק מדם ליבו לא לסיים את המלחמה והדגיש שאח שלו לא מת לחינם, אנחנו חייבים לסיים את מה שהתחלנו לטובת בטחון מדינת ישראל".

אחיו של רס"ם אדם ביסמוט כואב בהלוויית אחיו ומתפרץ לעבר בני גנץ. צילום: רשתות חברתיות

עוד קראו: "לא הייתה כאן אג׳נדה פוליטית זה נאמר כלפי השר גנץ אבל לא באופן אישי כי במקרה הוא נכח ואם כל אחד אחר מקבינט המלחמה היה נוכח הדברים היו נאמרים בדיוק באותו הצורה. אנחנו לא מתעסקים בפוליטיקה ובסך הכל רוצים בטובת מדינת ישראל, שהחטופים יחזרו בשלום ואנחנו נחזיר את הבטחון למדינת ישראל. הדברים אתמול הוצאו מהקשרם ונראה כאילו אנחנו נגד הצבא/הממשלה. כל בניה ובנותיה של משפחת ביסמוט שירתו ביחידות קרביות, כולנו תורמים לצבא ולמדינה וכך נמשיך לפעול".