ישיבת הקבינט התכנסה הלילה (בין חמישי לשישי) פעם נוספת, זאת על רקע דיווחים שונים בנוגע להסכמות שהושגו בין ישראל לארגון הטרור חמאס בנוגע לעסקת חטופים אפשרית. במהלך הדיון התפתח דין ודברים בין שרת התחבורה מירי רגב לראש השב"כ רונן בר, לאחר שזו פנתה עליו בנוגע לטענותיה של חברת הכנסת טלי גוטליב

לזה השוטרים לא ציפו: למה בן גביר הגיע לתחנת המשטרה מחופש?
תאונת פגע וברח בערד: צעירה נהרגה מפגיעת רכב בערד

"ראיתי את הפרסומים של טלי גוטליב על בעלה של שקמה ברסלר - האם יש דברים בגו?", שאלה אותו רגב. בתגובה, בר השיב לה כי "אין, זה פשוט שקר. מה שהיא עשתה זו חציית קו אדום". 

עימות בין גלית דיסטל אטבריאן לבין טלי גוטליב. צילום: ערוץ הכנסת

השר חילי טרופר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לגנות את דבריה של גוטליב. "אני מבקש לגנות את דבריה של גוטליב. צריך לתת לאנשי מערכת הביטחון לעבוד", אמר.

ראש הממשלה הסכים לגנות את דבריה של גוטליב, אך יחד עם זאת פנה אליו והשיב: "איפה הייתם כשהיא תקפה אותי? לא ראיתי שגיניתם".

כזכור, גוטליב פרסמה אתמול "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

"עדנה קרנבל מפרסמת שארצות הברית יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!", כתבה.