פרופסור שקמה ברסלר פנתה הבוקר (שישי) באמצעות עורכי דינה לח״כ טלי גוטליב (הליכוד), בדרישה שתודיע כי היא מוותרת על החסינות הפרלמנטרית בגין "הפצת שקרים וקונספירציות בזמן מלחמה", המהוות, לטענתה - פגיעה חמורה בביטחון המדינה.

לאחר ההקלטות והמתקפה החריפה מקטאר: יוסי כהן מביע חשש גדול לגורל המו"מ
ח"כ בליכוד נגד גוטליב: "חסרת אחריות, מאמינה לקונספירציות"

מדברי המכתב שנשלח הבוקר לגוטליב: "מזה מספר חודשים את מפרסמת במישרין בדיות מוחלטות, ותורמת את חלקך בעקיפין כגורם בעל 'חסינות פרלמנטרית' להדהודן באתרים ידועים לשמצה". עוד נכתב במכתב, שנשלח באמצעות פרקליטיה של ברסלר עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן: "בלב המעשייה שפרסמת בעניין מרשתנו - במטרה לגרוף הון פוליטי על גבה - מיקמת את בן זוגה. היותו עובד ציבור, המנוע מלהגיב על שקרייך הבוטים, הפכה אותו למטרה נוחה לתאוריות הקונספירציה ההזויה שבחרת להפיץ ולטפח, בכוונה לפגוע במרשתינו".

עוד ציינו, כי הפרסומים מהווים "לשון הרע בתצורתה החמורה ביותר", וכי פרסומיה של גוטליב "אינם מצויים במתחם הסיכון הטבעי" של עבודתה, ובנוסף, לטענתם: "אף לא במתחם הסיכון הטבעי של תסריטאית אופרת סבון".

טלי גוטליב (צילום:  יונתן זינדל פלאש 90)
טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

על מנת להסיר כל ספק, הוסיפו, ברסלר מזמינה את גוטליב "להודיע מראש" כי היא מוותרת על כל טענה באשר לחסינות שלה, כל מנת שפרסומיה "הכוזבים והדיבתיים יוכלו להיבחן בבית המשפט". עוד הוסיפו כי ככל שתבחר גוטליב "לעמוד על כך" שפרסומיה מוגנים תחת חסינות פרלמנטרית - היא תראה בכך הודאה שגם גוטליב עצמה יודעת שמדובר בשקר.

לדברי ברסלר, דבריה של גוטליב פוגעים פגיעה קשה באנשי שירות הביטחון ובביטחונם של בני משפחותיהם. בהודעה מטעמה הוסיפו כי "הדברים מובאים לאחר מופע האימים של נתניהו בקבינט אמש, שבוחר ביודעין ובכוונת מכוון להפקיר את ביטחונם של אנשי שירות הביטחון ופוגע בביטחונם שלהם ושל בני משפחותיהם". באשר לבנימין נתניהו והתנהלות המפלגה, הוסיפו במכתב כי "ההפצה השיטתית וחסרת האחריות של קונספירציה כוזבת, נדחתה בשאט נפש על ידי רה"מ וכוללת פרטים הפוגעים בביטחון המדינה".

בתגובה, מסרה ח"כ טלי גוטליב: "שקמה ברסלר, זאת שהסיתה וקרעה את העם הזה, החלישה את מעמד עם ישראל, השוותה את הימין לנאצים. זו שאמרה שבספטמבר לא יהיה מודיעין ולא חיל אויר, פרסמה כי פנתה אלי שאסיר חסינות. ברור שלא אסיר חסינות! רק לא ברור לי איך אחרי ההסתה וההמרדה שלה היא לא נחקרה עד היום מעניין מאד מי שומר עליה".

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ (צילום: ערוץ כנסת)

נזכיר, כי זאת לאחר שחברת הכנסת פרסמה ברביעי בחשבון ה-X שלה "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר - יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.