ראש השב"כ רונן בר פנה במהלך ישיבת הקבינט שהתקיימה הלילה לשרי הממשלה, ודרש מהם להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את מחדל ה-7.10, כך דווח הערב (שישי) בחדשות 12. "אני מבקש מכם, תכריזו על ועדת חקירה ממלכתית עוד היום. הציבור משווע לזה, כמו גם השב"כ. כך יהיה סוף לכל השקרים והקונספירציות", ציין בפניהם.

לאחר סערת גוטליב: מירי רגב פנתה לראש השב"כ, שהשיב לה בנחרצות
לא כשיר: נתניהו יודע שעסקת החטופים הבאה תסמן את סוף הממשלה | בן כספית

כמו כן, הוסיף: "פרסום זהות לוחמים הוא מדרון חלקלק עבור לוחמי מוסד, שב"כ ואמ"ן. אני מבקש מכם לעזור לנו, לגנות את זה, לטפל בזה. אלה הלוחמים אשר אתם שולחים לקרב. אם לא נטפל עכשיו - זהות לוחמינו תהיה הפקר".

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ (צילום: ערוץ כנסת)

עוד נאמר בדיווח, כי מי שהפתיע בדיון היה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שאמר: "אנחנו נבחרי ציבור, אותנו מותר לתקוף, אבל את ראשי מערכת הביטחון אסור לתקוף בזמן מלחמה. 

מטעם השב"כ נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לנאמר בדיוני קבינט. יובהר כי נוכח טענות שקריות שנשמעו לאחרונה נגד עובדי האגון, השירות והעומד בראשו ימשיכו להגן באופן נחרץ על עובדי השב"כ מפני מי שמבקש לפגוע בהם ובחשאיות פעולתו של השירות - אל מול האיומים הביטחוניים שבפתחה של מדינת ישראל. 

כזכור, במהלך הישיבה, פנתה שרת התחבורה מירי רגב לראש השב"כ וביקשה ממנו התייחסות לטענותיה של חברת הכנסת טלי גוטליב: "ראיתי את הפרסומים של טלי גוטליב על בעלה של שקמה ברסלר - האם יש דברים בגו?", שאלה אותו רגב. בתגובה, בר השיב לה כי "אין, זה פשוט שקר. מה שהיא עשתה זו חציית קו אדום". 

השר חילי טרופר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לגנות את דבריה של גוטליב. "אני מבקש לגנות את דבריה של גוטליב. צריך לתת לאנשי מערכת הביטחון לעבוד", אמר. ראש הממשלה הסכים לגנות את דבריה של גוטליב, אך יחד עם זאת פנה אליו והשיב: "איפה הייתם כשהיא תקפה אותי? לא ראיתי שגיניתם".