הסאגה נמשכתחברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום (ראשון) שוב את הפעילה החברתית שקמה ברסלר, זאת בהמשך לתיאוריית הקונספירציה שהפיצה חברת הכנסת, וצייצה בחשבון ה-X שלה כי "שקמה ברסלר מוטב לך להיזהר. טוב עשית כשברחת מהארץ עם פרוץ המלחמה" (יצויין כי בניגוד לטענתה של גוטליב, ברסלר נמצאת בארץ). זאת, לאחר שברסלר פנתה באמצעות עורכי דינה לגוטליב בדרישה שתודיע כי היא מוותרת על החסינות הפרלמנטרית בגין "הפצת שקרים וקונספירציות בזמן מלחמה", המהוות, לטענתה - פגיעה חמורה בביטחון המדינה".

עוד המשיכה חברת הכנסת גוטליב במתקפה: "אמנם מחקת את כל ציוצייך המסיתים והממרידים אך הכל שמור. לפני שאת מדמיינת שאסיר חסינות קבלי מכתב אזהרה ממני. אמנם אירגוני המודיעין יחד עם התקשורת מגוננים עליך, אך עם ישראל לא טיפש. האמת סופה להתגלות. לא לעולם חוסן".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שקמה ברסלר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
שקמה ברסלר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

במכתב ששלחה לעו"ד עידן סגר, כתבה גוטליב: "ברסלר הסתירה מהציבור את הקשר המשפחתי בינה לאיש מודיעין בכיר על כל ההשלכות החמורות הנוגעות לכך ומרהיבה עוז בחוצפתה לטעון לפגיעה בביטחון המדינה בחשיפת הקשר המשפחתי האמור. ברסלר הבטיחה וברסלר קיימה. הבטיחה כי בספטמבר לא יהיה צבא, לא יהיה חיל אויר ולא יהיה מודיעין".

"ברסלר לצד אהדו ברק, משה רודמן, בוגי יעלון, אהוד אולמרט, דן חלוץ, עמותת אחים לנשק ועוד לשעברים למיניהם הובילו את מדינת ישראל לאבדון תוך הנדוס תודעה ושטיפת מוח בהפחדות שקריות מפני הממשלה אשר נבחרה בבחירות דמוקרטיות והכל כי שנאתם לראש הממשלה חזקה משנאתם לארגוני טרור מרצחים. בבחינת 'תמות נפשי עם פלישתים', ברסלר פגעה בביטחון המדינה על דרך עידוד סרבנות וקריאות לאי ציות תוך החלשת צה"ל חוסן החברה הישראלית באופן שהחליט את מדינת ישראל ועודד את ארגוני הטרור לפעול בעוצמה אכזרית נגד אזרחי המדינה".