סיעת יש עתיד הודיעה היום (ראשון) כי על כוונתה להעלות מחר (שני) במליאת הכנסת הצעת אי אמון בממשלה, זאת כזכור שבוע לאחר אי-הצלחתה של מפלגת העבודה להעביר בכנסת הצבעת אי אמון דומה. המהלך נובע "לנוכח החלטת הממשלה להניח על שולחן הכנסת את תקציב המדינה הפוליטי, חסר האחריות וחסר הבושה", לדברי המפלגה.

ליברמן: "ישראל חייבת להתפרס בפני שכנותיה, כולל מצרים וירדן"
לאחר שברסלר ביקשה מגוטליב להסיר חסינות: כך הגיבה חברת הכנסת

המסמך שהופץ בין חברי המפלגה, אשר פורט את הרכב הממשלה הצפויה, מציג כי שר החוץ יהיה מיקי לוי, שרת הבטחון תהיה אורנה ברביבאי, שר האוצר יהיה מאיר כהן, שר החינוך יהיה אלעזר שטרן, שרת הבריאות תהיה מרב בן ארי, השר להגנת הסביבה יהיה יוראי להב הרצאנו.

עוד בהצעת יש עתיד: שרת הרווחה תהיה מירב כהן, שרת הפנים תהיה מטי צרפתי הרכבי, שר הכלכלה יהיה ולדימיר בליאק, שרת המשפטים תהיה קארין אלהרר, שר החקלאות יהיה רם בן ברק.

שר העלייה והקליטה יהיה יואל רזבוזוב, שר התחבורה יהיה בועז טופורובסקי, שר התרבות והספורט יהיה רון כץ, שרת השיכון תהיה מיכל שיר, שר התקשורת יהיה עידן רול והשר לבטחון הפנים יהיה יואב סגלוביץ'.

כזכור ביום שני שעבר הונחו שתי הצעות אי האמון על ידי מפלגת העבודה וכמו כן על ידי מפלגת יש עתיד אולם זו החליטה למשוך את ההצעה ברגע האחרון ולא לקיים את הדיון בכנסת.