יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף היום (שני) את יו"ר מפלגת יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד לאחר שהודיע, כי יתנגד להדחתו של חבר הכנסת עופר כסיף.

50 יום בשלשלאות: סיפור הזוועות יוצא הדופן של החטוף התאילנדי
ההפגנה משחקת לידיו? "זה האינטרס שמשרת את יחיא סינוואר" | האזינו

"צורם לי לראות את יו״ר סיעת יש עתיד מודיעה שתתנגד להדחת עופר כסיף. זה כנראה לא במקרה שלפיד לא חתם על ההצעה שלנו. ישראל ביתנו היא מפלגת הימין היחידה בכנסת", אמר ליברמן.

לאחר מכן הוסיף: "הדבר המוזר ביותר זה שראש הממשלה בעצמו לא חתם. אני שמעתי את הקשקושים שאומרים שהוא לא יכול לחתום כי הוא ראש הממשלה. אין שום סתירה בין השניים, לפני שהוא ראש ממשלה, הוא חבר כנסת וזה שהוא מנסה להתחמק, כנראה גם זה לא במקרה".

כזכור, חברת הכנסת מירב כהן אמרה היום על כסיף: "אני סולדת ומתנגדת נחרצות לדברים שהוא אומר ועושה. אגב, כמו שאני סולדת ומתנגדת נחרצות לדברים שאיתמר בן גביר וחבריו אומרים ועושים. אלה ואלה פוגעים במדינה ובחזון הציוני-ישראלי".

"אבל - זה לא התפקיד של חברי כנסת להדיח חברי כנסת אחרים", המשיכה. "זה התפקיד של אזרחי ישראל, בבחירות לכנסת, ושל רשויות החוק, אם חבר הכנסת עובר על החוק".

"המהלך להדחתו הוא פופוליסטי, וכל מטרתו "לגלגל" את האירוע לבג"צ, כדי שזה יפסול את ההדחה, ואז יוכלו להאשים אותו ב'שמאלנות/בגידה/משהו שקשור בג'ורג' סורוס'. מצטערת, אני לא משתתפת במשחק הזה", אמרה לסיום.

בני גנץ תוקף את כנס ההתיישבות בעזה (צילום :דוברות)