עורכי דינה של שקמה ברסלר, מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, פנו היום (שני) לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה וליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לפתוח בחקירה נגד חברת הכנסת טלי גוטליב. זאת, לאחר הטענות הקשות שהשמיעה גוטליב כלפיה, במהלך השבוע השבוע שעבר. 

"פגע באיראן עכשיו": ביידן מותקף לאחר הרג החיילים בירדן
טלי גוטליב הפיצה פייק נגד דדי ברנע; המוסד תקף בחריפות וגם שקמה ברסלר

"בפנייה שנשלחה על ידי עורכי הדין עידן סגר ואוהד רוזן, מפורטת שורת עבירות שעולה חשד שח״כ גוטליב ביצעה, ובהן סיוע לאויב במלחמה,  גילוי מידע חסוי בניגוד לחוק שירות הביטחון הכללי, תעמולה תבוסנית, שימוש לרעה בכוח המשרה, הפרת אמונים ולשון הרע", נכתב בפנייה. 

המוני פלסטינים עוזבים את ח'אן יונס (צילום :רשתות ערביות)

עוד הוסיפו כי "בימים הקרובים תוגש תביעה אזרחית נגד חברת הכנסת כמו גם נגד קבוצה בולטת של אנשים ששיתפו את התכנים  הדיבתיים. חשוב להזכיר, כי לחברת הכנסת גוטליב לא עומדת חסינות מהותית על השקרים הבוטים ותיאוריות הקונספירציה שהפיצה באופן שיטתי ומכוון לציבור הרחב".

כזכור, גוטליב פרסמה בשבוע שעבר "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

"עדנה קרנבל מפרסמת שארצות הברית יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!", כתבה גוטליב.