שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) שוחח היום (שלישי) ברדיו צפון 104.5FM עם גדי נס והעביר ביקורת, בין היתר, על המחנה הממלכתי: "הבנו, אתם לא באמת בממשלה - באתם להשקיף", תקף.

בוגי יעלון: "נתניהו מתמרן כדי לשרוד פוליטית, זו לא מנהיגות"
"אם נתניהו יפעל כך - נפרוש מהממשלה": האולטימטום של המחנה הממלכתי

על הפעולה החריגה בג'נין, אמר: "הלוחמים שלנו מחרפים את נפשם, ומגיע להם כל הכבוד. דווקא התקופה הקשה הזו הפכה אותנו לאגרוף גדול מול האויבים שלנו". בהמשך התייחס השר לכנס הימין 'חוזרים לעזה', וטען: "גם לימין מגיע להשמיע את דעתו. חבר'ה לאן אתם הולכים? איזה רשות פלסטינית? אנחנו רוצים התיישבות יהודית".

כשנשאל כאמור מה דעתו על המחנה הממלכתי, והצטרפותם לממשלה, השיב: "מאז שהם נכנסו לממשלה הם מצביעים רק נגד. הם לא נוטלים חלק בנושאים הנדונים. בכל מקום הם משמיצים פה ושם. אני לא התרגשתי יותר מדי כשהם נכנסו, ואני לא מתרגש ממה שהם עושים. כל האולטימטום הזה. הבנו, אתם לא באמת בממשלה - באתם להשקיף. אני מכבד דעות שהם לא כמו שאני חושב, אבל אם להם מותר לדבר ולומר על היום שאחרי אז לנו מותר לומר את זה. ציפיתי בתקופת מלחמה שהאחדות ורוח הגבורה. אגב, בכנס שהיינו שלשום היו שם משפחות של לוחמים, גם הקול שלהם צריך להישמע".

על המשא ומתן עם ארגון הטרור חמאס בעניין מתווה החטופים: "אנחנו נמשיך להפוך כל אבן עד שנשמיד את חמאס ונחזיר את החטופים שלנו הביתה. כרגע מטרות המלחמה לא השתנו. לא הכנס שהיינו בו משנה את המטרות. אנשים לא מבינים על מה רקדנו - זה ריקוד של תפילה, שיחזרו החטופים הביתה. זה ריקוד של תפילה, גם בבית הכנסת רוקדים בכדי להתפלל שזה יקרה". עוד הוסיף: "אוסלו, והגירוש מגוש קטיף זו חרפה שגלגלה אותנו להתקפות טילים, וילדים עם טראומות, והטבח הנורא. אם הדרך הזו לא טובה, צריך להתחיל משהו חדש - לתת דרור לחשיבה, לחשוב אחרת. יש כאלה שלא מסכימים להודות בכישלון". 

באשר למתיחות בצפון ציין: "בצפון עדין לא בטוח. אנחנו נצטרך להחזיר את הביטחון. השכל הישר אומר שאי אפשר להחזיר אזרחים למקומות בהם יכולים לירות עליהם טילי נ"ט".