"אל תחלק לי ציונים כי אני אחלק לך. חבל שעשית את זה", תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב בתגובה לדברי השר דודי אמסלם, שהעביר ביקורת על דבריה. "תלמד מראש הממשלה שלא אומר שהדברים שלי שקר והוא יודע למה", היא קראה.

"אם נתניהו יפעל כך - נפרוש מהממשלה": האולטימטום של המחנה הממלכתי
לפיד מתכונן לבחירות? חברי המפלגה קיבלו הודעה על הפריימריז המתקרבים

צפו בעימות במליאת הכנסת:

עימות בכנסת בין טלי גוטליב לדודי אמסלם. צילום: ערוץ הכנסת

כזכור, חברת הכנסת גוטליב פרסמה ביום רביעי האחרון בחשבון ה-X שלה "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתגובה, ראש השב״כ רונן בר תקף באותו הערב את גוטליב במכתב חריף אותו העביר ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה, וכן גם ליו"ר ועדת חוץ וביטחון, ליועצת המשפטית לממשלה ולמזכירו הצבאי של ראש הממשלה. ״היום פרסמה חברת הכנסת טלי גוטליב ציוץ ובו פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו על ידי עובד שירות הביטחון הכללי. הפרסום כלל אזכור שמו של אתר האינטרנט שבו פורסמו הטענות השקריות וכן צילום מסמך של כותרת הכתבה. בכתבה באתר זה פורסמו פרטיו המלאים של איש השירות ובני משפחתו. יצוין כי בשולי הכתבה נרשם: ‘כתבה זו פורסמה מגורם עם חסינות פרלמנטרית׳", כתב.