במהלך הימים האחרונים נראה כי היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, רק הופכים למתוחים יותר ויותר, זאת על רקע המחלוקת סביב המתווה לעסקת החטופים הבאה. כעת, נראה כי הקרב בין השניים עבר גם לזירת היועצים. 

פריז תחת איום? התמונה המטרידה שנמצאה בלב עזה
"השפלה למחבלים": השלט המתוחכם של הצבא שמהדהד בעולם הערבי

יועצו של ראש הממשלה יונתן אוריך, העלה השבוע תמונה שבה הוא נראה דקות אחדות לפני תחילת הצהרה של נתניהו, תוך שהוא חובש כובע עם הכיתוב "Total Victory". 

היום (רביעי) יועצו של בן גביר נבו כהן, העלה תגובה נגדית מצידו, כשהעלה תמונה שבה הוא חובש כובע עם הכיתוב "הומניטרי רק תמורת הומניטרי". זאת, זכר לדרישתה של מפלגת עוצמה יהודית שלא לאשר את מתווה העסקה שהסתמן במהלך היממה האחרונה. 

כאמור, היחסים בין נתניהו לבן גביר הפכו במהלך הימים האחרונים למתוחים יותר ויותר. "עסקה מופקרת = פירוק הממשלה", צייץ השר לביטחון לאוומי. נתניהו הגיב לדברים בסיור במכינת עלי ויישר קו עם בן גביר: "אני שומע אמירות על כל מיני עסקאות, אז אני רוצה להבהיר - אנחנו לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדינו וזה אומר- חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. אנחנו לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה, ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים! כל זה לא יקרה. מה כן יקרה? ניצחון מוחלט".

נבו כהן, יועצו של בן גביר עם כובע הקמפיין (צילום: ללא קרדיט)
נבו כהן, יועצו של בן גביר עם כובע הקמפיין (צילום: ללא קרדיט)