חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית), עורר היום (שישי) סערה במהלך ריאיון שערך בחדשות 12. בעת שהביע את התנגדותו למתווה הנוכחי של עסקת החטופים, טען פוגל כי "לדעתי אין בכלל סיכוי לקיים פה כרגע איזשהי עסקה. לא יכול להיות שאנחנו לא קובעים את התנאים. אם אנחנו נקבע את התנאים סינוואר לא יקבל אותם. אם סינוואר יקבע את התנאים כי יש לו תמיכה נרחבת בשמאל הישראלי, סביר להניח שאנחנו לא נוכל לקבל את זה, כי זה אומר לסיים את הלחימה. 

זמן קצר לפני שחוסל: כך פעל מחבל החמאס נגד כוחות צה"ל בח'אן יונס | תיעוד מיוחד
חשד לחיסול סמוך לבאקה אלגרביה: עבריין מוכר נורה למוות

"מי מאיתנו רוצה שאחד מבני המשפחה שלנו ייחטף ע"י אחד מאלה שאנחנו משחררים. הקו האדום הוא מאוד ברור, לא מפסיקים את הלחימה ולא משחררים אלפי מחבלים. אם יש אפשרות לעסקה של שלושה מחבלים תמורת כל חטוף, עם עצירה לא ארוכה במלחמה, קדימה נלך איתך", הוסיף. 

על האפשרות הסבירה שחמאס ידחה הצעה מסוג זה, אמר: "אז אנחנו נעשה עסקה בסוף המלחמה, כשהאויב שלנו יחוסל. אם אנחנו לא נכריע עכשיו את האויב, או ניתן לו את היכולת לחזור ולהכות בנו, לא עשינו כלום. החובה שלי כנבחר ציבור לעם היהודי היושב בציון, היא גדולה יותר מכל דבר אחר.

אנחנו רוצים למנוע עסקה גרועה, כדי לעמוד בהגדרות שהוגדרו. לחסל ולהכריע את החמאס. אנחנו רוצים להראות לראש הממשלה שיש לו גיבוי ציבורי ענק".