נמשך הניסיון להשיג הסכם דיפלומטי כדי למנוע הסלמה נוספת בצפון: הלילה (שבת) השליח המיוחד של הנשיא ביידן, עמוס הוכשטיין, צפוי להגיע לישראל לעוד סבב של שיחות ומכאן ימשיך ללבנון.

סגן מזכ"ל חיזבאללה: "לא נפסיק לתקוף עד שתסתיים המלחמה בעזה"
שותף על מלא של החיזבאללה? שר החוץ הלבנוני בדרישה לאדמות ישראליות

מוקדם יותר היום, העיתון הלבנוני "אל־אחבאר" המקורב לחיזבאללה דיווח כי במערב ממשיכים להעביר מסרים ללבנון שמזהירים מפני הידרדרות הלחימה בגבול עם ישראל למלחמה נרחבת. על פי הדיווח, הנציגים הדגישו שוב כי יש להם מידע והערכות שבישראל יש מי שרוצים לצאת למלחמה נגד חיזבאללה בלבנון. הם הוסיפו כי כמה מדינות מפעילות לחץ על ירושלים, אך הן זקוקות לעזרה מחיזבאללה לעצור את התקיפות בגבול ולאפשר לתושבי הצפון לחזור לבתיהם.

עוד דווח כי הארגון אינו מוריד את האפשרות כי פניה של ישראל למלחמה, ולכן הוחלט בארגון הטרור להעמיד את כל היחידות שלו בכוננות גבוהה לקראת אפשרות שכזו. לטענת העיתון, כלי הנשק החדשים שהארגון עשה בהם שימוש, אשר "הפתיעו" את ישראל, נותנים אינדיקציה על כך שהיא תעמוד בפני מלחמה קשה אם תתקוף את לבנון. 

עמוס הוכשטיין המתווך האמריקאי נועד עם ראש ממשלת לבנון נג'יב מיקטי (צילום: רויטרס)
עמוס הוכשטיין המתווך האמריקאי נועד עם ראש ממשלת לבנון נג'יב מיקטי (צילום: רויטרס)

במקביל, בלבנון דווח כי שר החוץ של בריטניה הציג בביקורו בביירות הצעה להפסקת אש בין חיזבאללה לישראל, כשההצעה כוללת יצירת מנגנון חדש לפעילות של יוניפי"ל בדרום לבנון ביחד עם צבא לבנון. עם זאת, בחיזבאללה הבהירו כי הם מתנגדים לכך.