ינון מגל ויוסי יהושוע שוחחו הבוקר (ראשון) בפתח תכניתם ב-103FM, על הריאיון ששודר בערב שישי האחרון בחדשות 12, עם מנהיגת המחאה נגד הממשלה שקמה ברסלר.  "מה אתה אומר על טקס הלבנת שקמה ברסלר בתקשורת הישראלית?", האשים מגל. 

יהושוע: "אינטרס שלך שהיא תחזור". 
מגל: "למה זה אינטרס שלי?"
יהושוע: "כל עוד ראשי המחאה האלה נשארים, זה מגדיל את הסיכוי של נתניהו להישאר".
מגל: "אתה חושב?"
יהושוע: "בטוח, חד משמעית, אין דיון בכלל". 

בלבנון לא עוצרים: מטח מאסיבי ליישובים בגבול הצפון
תופתעו לשמוע: לראשונה אני מסכימה עם איתמר בן גביר ויש לי סיבה טובה

בשלב, זה מגל חזר על דבריה של ברסלר בתכניתו של רוני קובן, והאשים אותה כי פגעה קשות במדינה: "'אין לי משהו פרסונלי נגד ביבי. אני בכלל לא הייתי פה בחודשים האחרונים. אני לא יודעת על מה מדובר. אני לא שרפתי פה מדינה שלמה ולא הרסתי את הצבא ולא פגעתי בביטחון ולא פגעתי בכלכלה, ובכלל לא אכפת לי מה קורה עם בנימין נתניהו, רוני'. מה זה השטויות האלה?".

יהושוע: "לא תשמע אותי מצדיק את זה, אבל אמרתי לך, זה משרת אתכם, מה אתה רוצה?"
מגל: "פתאום, עם איזה קול נופת צופים. מה זה החארטה הזה? היא החריבה מדינה שלמה". 

פעילות צה"ל בעזה (צילום :דובר צה"ל)

יהושוע ביקר גם הוא את ברסלר, זאת על השימוש התכוף שעשתה בצבא במהלך ימי המחאה: "אתה יודע מה הכי הכעיס אותה בעבודה שלה? כל פעם השימוש ביוצאי המ"מ. כל הודעה שלה, '1,200 יוצאי מ"מ אומרים ככה', איזה 1,200 יוצאי מ"מ אמרו את הדברים האלה? מה עשית שימוש בצבא במהלך המחאה הזאת? מותר למחות, הכול בסדר, תשאירו את הצבא בחוץ. רק על השימוש בצבא, אני כועס". 

עוד הוסיף מגל: "אתמול בשתיים בלילה, אמרתי, אני אסתכל על הכתבה שעשה איתה קושמרו. קודם כל כמובן, זה מתחיל בהלבנה שלה עם הסיפור של גוטליב שבאמת הביאה איזה קשקוש מקושקש עם הבעל שלה שדיבר עם סינוואר, באמת תת רמה. בסוף, מה שיצא מהטמטום הקונספירטיבי הזה שהעלתה טלי גוטליב זה מסע הלבנה, שפתאום הפכו את השקמה הזאת לקורבן".