לאחר שטענה במהלך בחירות 2020 כי ראש עיריית תל אביב רון חולדאי "אוסר על הנחת תפילין ברחבי תל אביב" ונתבעה על ידו בתביעת לשון הרע, השרה מירי רגב לא נדרשת לשלם את כספי בפיצויים שדרש ראש העירייה בטענה כי פרסמה דברי שקר, ו"בהתאם להסכמת התובע" - כלומר, בהתאם לאישורו של חולדאי ועם הגעת שני הצדדים לפשרה, ההליך המשפטי נעצר והתביעה נדחתה. עם סוף פרשת התביעה, קראה רגב: "ייצגתי את אזרחי ישראל שמסורת ישראל קרובה לליבם".

"זו תביעת השתקה": עימות סוער בין חולדאי לרגב בבית המשפט

שרת התחבורה מירי רגב התייצבה ביום רביעי האחרון בבית משפט השלום בתל אביב ונחקרה במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש נגדה ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בשנת 2020. התביעה הוגשה בשל אמירות פומביות של רגב במהלך קמפיין הבחירות, לפיהן חולדאי אסר על הנחת תפילין ברחבי תל אביב. חולדאי טען כי קיים איסור על הקמת דוכנים באשר הם בטווח של 100 מטר ממוסדות חינוך, ודרש פיצוי של חצי מיליון שקל, בטענה כי מדובר על פרסום שקרי. 

בדיון על התביעה, רגב טענה כי מדובר בתביעה פוליטית, וכי לעמדת חולדאי מצוות הנחת תפילין כוללת בחובה השפעה שלילית על ילדים יהודיים ולכן צריך לייצר להם ממנה מרחב בטוח. במהלך הדיון, רגב תקפה את עו"ד טל שפירא שמייצג את חולדאי: "אתה פעם הנחת תפילין? אם היית מניח תפילין היית מבין שעל פי ההלכה אי אפשר להניח תפילין באוויר, חייב משטח, גם בבית הכנסת אתה צריך משטח, כשאתה מניח תפילין בשטח חיילים מניחים את זה על טנקים וכו', אי אפשר להניח תפילין בלי משטח, הדוכן הוא משטח להנחת התפילין. ז"א ההגבלה על דוכן תפילין היא הגבלה על הנחת תפילין. אתה לא יכול להניח תפילין ללא המשטח. אתה לא יכול להחזיקו באוויר, אסור לפי ההלכה. זה כמו שתגיד לאדם מוסלמי שיתפלל בלי השטיח, השטיח זה הדוכן שלו והדוכן זה האמצעי להנחת תפילין. כשאתה אומר 100 מ' מכל מקום ציבורי אין דוכן, זה אומר שאתה לא מאפשר לאדם להניח תפילין".