לאחר הדיון המביך בישיבת סיעת הליכוד, שבה חברת הכנסת טלי גוטליב פנתה לשר דודי אמסלם ואמרה: "אל תפנה אלי, מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן", האחרון עלה הערב (שני) על בימת המליאה והשיב על התקרית השנויה במחלוקת.

אמסלם אמר: "הליכוד מפלגה דמוקרטית כל אחד יכול לומר מה שהוא חושב, אף אחד לא עוצר אותו, רק צריך קצת דרך ארץ. הגברת גוטליב כרגיל, אתם מכירים אותה, לא נותנת לאף אחד לדבר, צורחת תמיד, צועקת, ממציאה וגם משקת. אז לכן זה מה שאמרתי לה - לתת לנו לנהל דיון, ולא אפשר לצאת החוצה, לא חייבים".

"כידוע לכם סיעת הליכוד מתנהל בדיוק כמו כל ישיבה בכנסת, מי שמפריע לחבריו יוצא החוצה. אתם מכירים את הגברת, אתם מכירים את האמיתות שלה, אתם גם יודעים מה היא אמרה על כל מיני אנשים, עם במערכת הביטחון לאחרונה, אז תשפטו עם ישראל, אני חושב שהיא מביאה לליכוד בהתנהלות שלה, לא בדעות שלה, זה לא חשוב, בהתנהלות שלה הרבה נזק והרבה שיח לא נכון, שמפריע לכל חברי הסיעה", הוסיף.

"אז לכן, אני כבר מבחינתי לא מרגיש צורך להמשיך ולדבר איתה ולפנות אליה, וחבל שזה קרה. אבל אני מניח ואני מקווה שהיא תדע, תעשה קצת חשבון נפש עם עצמה, התנהלות שלה בכנסת. דרך ארץ קדמה לתורה, בוודאי כשמנהלים דיון עם 30 חברי סיעה, כל אחד יש לו את הזמן שלו שידבר, ושלא יפריע לחבריו. זאת הגברת, ואתם מכירים אותה כבר. זה הסיפור".

"אבל היא הגדילה לעשות ופתאום היא אומרת לי 'אני מריחה את הוודקה מהפה שלך', תבינו. היא אומרת לי, א' בחיים לא שתית וודקה, היום שתיתי נס קפה ואספרסו, מילא היה ערק, הגברת, תבינו באיזה רמה היא צורחת, 'אני מריחה את הוודקה מהפה שלך'. נו תגידו לי אתם, ועוד בחוצפתה עולה לכאן ומנסה לדבר עלי 'מיזוגן'".

בתוך כך, העיתונאי עקיבא נוביק פרסם תמונה של השר אמסלם, לצד חבר הכנסת דוד ביטן, כששניהם שותים ויסקי בתוך משכן הכנסת.