העיתונאי עמית סגל פרסם היום (שני) פוסט בטוויטר בשיתוף קטע מפאנל בחדשות ערוץ 12, בו ביקר בחריפות את התנהלות הדרג הצבאי כלפי הדרג הפוליטי במדינה, ובפרט את התנהלותו של הרמטכ"ל הרצי הלוי. זאת, נוכח ההודעה כי הרמטכ"ל יגיע לישיבת הממשלה הקרובה. במהלך דבריו, תקף סגל את התנהגותו של הלוי כלפי השרים ואת העובדה שלא הגיע לישיבות הממשלה, וכן הציג שושלת ארוכה של בכירים בצבא שלדבריו התנהגו כמותו כלפי חברי כנסת.

נתניהו על עסקת החטופים:"העם מאוחד אבל צריך להתגבר על האולפנים"
עימות מביך בליכוד: גוטליב לאמסלם - "מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן"

"מי שואל אותו? הוא רמטכ"ל, הוא צריך להגיע לישיבת הממשלה, בתקופת מלחמה או לא, זה התפקיד שלו", זעם סגל נוכח ההודעה כי הלוי לא נכח בישיבות הממשלה, "זו בושה שזה לא קרה עד עכשיו. אני לא יודע אם זה בשיתוף פעולה עם נתניהו או לא, אם כן - הבושה היא גם על נתניהו".

הוא הוסיף: "הממשלה היא המפקד העליון של הצבא - לכן הוא צריך להגיע לשם. זה משתקף גם בזלזול, כאילו בגלל שזה פוליטיקאים, לכן כל מי שמעז לשאול כל שאלה את הרמטכ"ל - זה ממותג כ'מתקפה על הרמטכ"ל', ואם זו מירי רגב - אז זה בכלל 'בושה וחרפה', - בואו נגיד את האמת, זה תלוי בטון, אבל להגיד את זה כ'מתקפה' זה אף פעם לא תלוי בטון.

לבסוף, זעם: "הזלזול של הדרג הצבאי בממשלה ובכנסת, בדרג הפוליטי, והתחושה שהם לא צריכים לתת להם תשובות, ממשיך לאורך השנים. לצערי אין שינוי".