העימות בין השר דודי אמסלם לטלי גוטליב בישיבת הליכוד ממשיך להכות גלים וכעת מגיעה הביקורת מתוך המפלגה. ח"כ דני דנון תקף הבוקר (שלישי) את חבריו לסיעה בגלי צה"ל ואמר כי "רוב הדיון בסיעה היה רציני, אבל היה קטע מביך אחד שתפס את הכותרות. כולנו צריכים לנהוג באיפוק גם כשמתווכחים, במיוחד בנושאים בעייתים". 

"חבל שעשית את זה": צפו בעימות החריף בין גוטליב לאמסלם
אמסלם טען שמעולם לא שתה וודקה בכנסת, תיעוד תפס אותו עם בקבוק אחר

"לשר לביטחון לאומי אני מציע להתעסק יותר בכיתות כוננות"

בתוך כך, התייחס ברדיו צפון 104.5FM למחלוקת בין ישראל לארצות הברית סביב הסוגיה הביטחונית ואמר כי "לאמריקאים יש אינטרסים משלהם, הם היו רוצים שננצח את המלחמה ונתקדם אבל הם גם קושרים לנו את הידיים. צריך להגיד להם שעם כל הכבוד להנחיות שלכם אי אפשר לנצח את החמאס בלי הפצצות מהאוויר. לפעמים צריך לעשות דברים בלי לשאול וננצח את הדבר הזה, דמיין שהיית בא לביידן ואומר חיסלנו את החמאס ונראה מה השלב הבא, הוא היה מאוד שמח. הוא מזדהה עם המטרה אבל בפועל הוא מרחיק אותנו ממנה".

"אם היינו ממשיכים באותה שיטת פעולה היינו רואים עוד חטופים חוזרים, אבל אנחנו מחכים לראות מה סינוואר מחליט? אנחנו מחכים להחלטה של המחבל הנתעב הזה? צה"ל הרבה יותר חזק מחמאס, אם אתה פועל בצורה אגרסיבית, ככה אתה נלחם. אבל ברגע שאת המשאיר את האוכלוסייה ומנסה לפעול מסביב אתה מאוד מוגבל וקשה לפעול ככה", הוסיף.

על ההתבטאות לכאורה של נשיא ארה"ב ביידן כי נתניהו הוא 'בחור פאקינג רע': "יצאה הכחשה מוושינגטון ואמרו שזה לא נאמר, לשר לביטחון לאומי אני מציע להתעסק יותר בכיתות כוננות וכיתות נשק ולא בהודעות לתקשורת. כרגע כל שר צריך להתעסק בענייני משרדו ולהביא תוצאות. צריך להגביר את תחושת הביטחון ואם יש ויכוחים אז לנהל אותם בקבינט".

איתמר בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
איתמר בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לסיום התייחס לגזרה הצפונית: "צריך לתת אולטימטום לחיזבאללה שאו שיזוזו בטוב או שנזיז אותם. צריך להחליט על מועד שנותנים למחליטים את האפשרות, ונתמוך במהלך של הסכם מדיני".