חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) טענה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה כי בנו של השר איתמר בן גביר, שובאל, "רודף אותה" ברשת החברתית. 

"שובאל בנך רודף אותי בטוויטר, מדבר בגסות ובגועל, כבוד לבריות, ממש אין לו והחינוך שלו לוקה בחסר. אני לא עונה לו, כי הוויכוח שלי הוא איתך ולא איתו אבל נראה לי כדאי שתעשו איתו שיחת עומק. בכל מקרה, כמו שאני תמיד אומרת, על עץ תפוחים, לא גדל אפרסק", כתבה בפנייה לשר. 

קודם לכן, היה מעורב שובאל בסערה אחרת לאחר שתקף בחריפות את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן."בזמנים קשה אלה חשוב לעלות את המודעות לאלצהיימר, מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגניטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה הפוגעת בתפקוד האדום וביכולתו להתנהל", כתב. בהמשך, פרסם התנצלות בה רשם: "אדוני הנשיא, סליחה!".

בתגובה, מסר בן גביר: "‏שובאל בני, אהוב לי מכל. אבל הלילה הוא עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות. ‏ארצות הברית של אמריקה היא ידידתנו הגדולה והנשיא ביידן הוא ידיד ישראל. גם אם יש לי מחלוקת עם התנהלותו, אין שום מקום חלילה לסגנון מזלזל. ‏כבוד לבריות זה א׳ ב׳, כך אני מחנך את ילדיי. ‏מתנצל על דברי בני".