איציק אלרוב, יועץ תקשורת שנחקר היום במשטרה באזהרה לאחר שפרסם תמונה המדמה את השרה מירי רכב מכוסה בפופקורן ספוג דם, התראיין היום (שלישי) לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103fm והסביר מה עומד מאחורי התמונה.

"כל מי שמסתכל על ההתנהלות של הממשלה הזו מזועזע", פתח את דבריו. "אנחנו מדי ערב פותחים אתה מהדורות לחשיפה על איך מתנהלות ישיבות הממשלה. לפני שבועיים וחצי זה היה על פופוקורן, היום זה בקבוקי וודקה. האירוע הזה שבו הם יכולים להתנהל בצורה ברוטלית, חסרת אחריות, ואנחנו מדברים על תקופה שבה יש לך 136 חטופים במנהרות החמאס ואתה רואה אותם צוחקים, מתנהלים בברוטליות, ואתה אומר 'אלה האנשים שאמורים להתנהל באחריות ולהחזיר את החטופים'?"



בהמשך הוסיף: "עד כמה שאני זוכר לאורך כל שנותיי מעולם לא התקרבתי אפילו לאזור של חס וחלילה הסתה או אלימות, גם המשטרה לא טוענת שהסטתי לאלימות, הם טוענים שיש מישהו שכתב בתגובה לפוסט שהוא התנהג בצורה אלימה. אתה רוצה שאני אקח אחריות? זו הזיה מוחלטת. אין לי שום תלונה על השוטר שהייתי אצלו, הם התנהלו בצורה מאוד מכבדת ומכובדת, אני מרגיש שם רוח רעה שמחלחלת מלמעלה וגורמת לכל מערכת אכיפת החוק להתנהל בצורה פשוט לא אחראית. זה בכלל לא קשור לימין או שמאל, ברגע שאתה תיתן לאותה מערכת שלטונית דורסנית לקחת תחת חסותה גם את משטרת ישראל וכל מערכת אכיפת החוק, הראשונים שיסבלו מזה זה דווקא הבני מיעוטים או המיעוטים בחברה הישראלית, ואני מדבר בתור אחד מהמגזר החרדי".

לסיום אמר: "המחשבה שבואו ניתן לחבורה המטורללת הזו עוד כוח, בסוף זה יבוא כמו בומרנג אצלנו. מסתבר שהציוץ שהקראתם מקודם, כביכול נכתב תחת הפוסט שלי, מסתבר שהוא נכתב שישה ימים לפני כן בתגובה למירי רגב. האירוע פה הוא ביזארי לחלוטין. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm