מלחמת חרבות ברזל: שר המשפטים לשעבר חיים רמון שוחח היום (ראשון) עם אראל סג"ל בתוכניתו ב-103FM ותקף את התנהלות ממשלת נתניהו מאז 2009, וכן את אהוד אולמרט שהיה בשלטון לפני כן. אראל סג"ל העיר כי רמון היה חבר ממשלה כאשר חמאס עלו לשלטון. "ביבי בנה את כל עזה תחתית ואתה רוצה להתחשבן איתי אחרי שהיית 15 שנה בשלטון שהוא נהיה כוח פוליטי?" 

"אתם הקרבתם רבע מיליון איש, עזוב את 7 באוקטובר שאי אפשר לעזוב, ונתתם לחמאס לעשות סיבובים", המשיך. "ב-2007 התחלתי לקרוא גם בממשלה שהייתי בה למוטט את חמאס כשהוא היה קטן, ב-2009 יכולנו לעשות את זה, אבל אתם לא רציתם". 

הוא שחזר: "ביום שחמאס עלה לשלטון, רבתי עם אהוד ברק. בניגוד לדעתו הלכנו לעופרת יצוקה ולצערי הרב הוא כפה גם על אהוד אולמרט את זה שלא חיסלנו את חמאס".

"אי אפשר למוטט את חמאס האזרחי בלי להקים ממשל צבאי. מי שרוצה שחמאס האזרחי ייצא מהשטח, זה אך ורק בממשל צבאי, עם כל הבעיות. אני שמתנגד לשהיית קבע בעזה וחושב שאסור לנו להישאר קבוע בעזה, אני חושב שבמקביל צריך לבוא לאמריקאים ולמדינות ערב ולהגיד להם, 'בואו נתחיל לדבר למי הממשל הצבאי ימסור את הניהול האזרחי'". 

"אם אנחנו לא נמוטט את חמאס, זו תבוסה שהיא סכנה קיומית למדינת ישראל. יש לנו ניסיון רב בממשל צבאי, אנחנו יודעים לעשות את זה. אם האוכלוסייה תמשיך להיות תלויה בחמאס, חמאס לא ימוטט לעולם, לכן עם כל הסיכונים, אין ברירה ואני מציע למקבלי ההחלטות לא להציע הצעות שהן באמת... הם חיים בסרט, מנותקים מכל מציאות".