עימות התקיים היום (ראשון) בין אלדד יניב לקומיקאי תומר שרון, ברקע הדיונים על עסקה לשחרור חטופים. בפוסט בחשבון ה-X שלו, טען יניב כי "אין עסקה אפשרית, וצה"ל לא מצליח לחלץ אותם", והוסיף: "אין את מי להאשים".

הסטנדאפיסט נגד ינון מגל: "תחתית הזבל של הישראליות"
"איך אתה מביא את הכלומניק הזה אלדד יניב לפטריוטים": סערה בשידור חי

הקומיקאי תומר שרון, שהפך לאחד מהקולות הבולטים בעולם התרבות המתבטאים נגד הממשלה ומדיניותיה, השיב: "שקרן מתועב. כל הממשלה הזו היא קמפיין הישרדותי של ביבי וקמפיין כהניסטי של אלה שאוחזים באשכיו".

בשבוע שעבר תקף שרון את איש הטלוויזיה ינון מגל ובחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) וכתב: "אני שונא את ינון מגל. כן, שונא. אני חושב שהוא תחתית הזבל של הישראליות. אדם שמסוגל ללעוג ולהתעמר ולהסית נגד משפחות חטופים הוא תמצית הרעל בעולם".

עוד כתב שרון: "אני לא רוצה לחיות איתו באותה מדינה. איתו ועם כל הכהניסטים  והגזענים הניאו-נאסטים שאיתו. אני שונא אתכם. אתם רשעים. עוכרי ישראל ועוכרי האדם. חמאס יהודי. פעם לא חשתי שנאה בכלל. אולי רק פעם בעשור, כלפי מישהו ספציפי, אחרי עוול אישי חמור. וגם, בקטנה. הבנתי מאז ה-7.10 שיש פה מאות אלפי אנשים שנמאס לי להכיל. לא אישית. קולקטיבית. יותר מדויק: לזעום.

"חברי למחנה הליברלי, תתחילו לזעום באופן מרוכז. כי כל האהבה וה"אחדות" עם משיחיים אולטרא-ביביסטים היא זיוף. אנחנו תמיד נוותר. אין ולא תהיה אחדות עם הינון-מגלים. צריך להיפרד מהם. לשלום".