בן כספית וינון מגל שוחחו היום (רביעי) בתוכניתם ברדיו 103fm על התקדמות המלחמה והתייחסו לדבריה של הסוקרת מינה צמח שטענה כי לראש הממשלה נתניהו אין כריזמה, לדבריה. 

תוקף את משפחות החטופים? שיקלי: "יש צעדים שמשחקים לידיים של חמאס"
מה מונע מעסקת חטופים להתקיים? גורמים אמריקאים חשפו את הסיבה

"הסקר של אתמול אומר שגוש נתניהו, לדעתי לראשונה מאז הממשלה הזו, מגיע ל־59 מנדטים", אמר מגל. "נתניהו מביס את גנץ, על לפיד חבל להכביר במילים, ולכל זה אתה מאמין שזה דבר יפה". בתגובה, הודה בן: "נכון. סקרים, אני מאמין לסקרים. תבין שהחלטתי להאמין לסקרים של מישהו מסוים אבל יודעים שהם אווירה ויום הבחירות זה מה שקובע". 

בהמשך, הגיב מגל באשר לנפגעים מטיל הנ"ט שנורה אל עבר קריית שמונה: "בן אדם לא נשמע להוראות פיקוד העורף, מה להאשים קורבן? הייתה אזעקה. מישהו האשים פה קורבן? איזה שטויות". "למה אתה ממשיך לשפוך את הדם?", שאל כספית. 

בהמשך דיברו על חוק הגיוס: "לפיד היה ראש ממשלה שנה וחצי, למה הוא לא עשה חוק שוויון בנטל?", תהה ינון. "למה לא עשית את זה? מה אתה מקשקש? הייתה לך הזדמנות לעשות את זה ולא עשית. הוא, שלא היה בבוץ בחיים, לא היה על מדי ב', אין לו מושג מה זה להיות בקרבי, היה ראש ממשלה שנה וחצי, ואתה משמיע לי קטע בו הוא מבלבל במוח על השוויון בנטל. במו"מ היחיד שעשית עם לבנון, נתת להם שטח בים, התקפלת. נתת להם 100% מדרישות לבנון. ישראל לא הייתה צריכה לתת שום הצעה לחמאס בפעם הרביעית תוך חודש. מישהו מנהל פה את העסק, לא כמוך, ליצן". 

בתגובה, אמר בן: "לפיד היה ארבעה חודשים וקצת ראש ממשלה. לראש ממשלה חליפי אין את הסמכויות של ראש ממשלה. הממשלה שלו, אפילו לא היה לה רוב בכנסת. היא הודיעה מראש שהיא לא תוכל לשנות סטטוס קוו. מה שעשתה היה מספיק טוב, כמו לסגור את הגירעון ולשפר את המצב הכלכלי. בוא נדבר על 17 השנים בהם נתניהו היה רה"מ".