בצל חוסר ההצלחה להגיע לעסקת חטופים נוספת, בתקשורת הערבית דווח היום (ראשון) כי בישראל מנסים לפעול בדרכים נוספות על מנת להניע מהלך מסוג זה. "איש ביטחון המזוהה עם נתניהו יצר מגעים עם גורמים מצריים", כך לטענת גורם מצרי. 

מדרום תיפתח הרעה? "סינוואר הצליח לגרום לבקיעים בינינו למצרים"
יספק מידע בנוגע לחטופים? מנהל בי"ח נאצר בח'אן יונס נעצר

עוד הוסיף כי הפנייה נעשתה לאחר שנתניהו גילה כי נערכו שיחות בין השר בני גנץ לגורמים במצרים. "נראה שהמגעים שניהלו מצרים עם גנץ וגורמים נוספים הכעיסו את נתניהו", מסר הגורם המצרי. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חיסול מחבל החמאס ששיגר רקטה לאשקון (צילום :דובר צה"ל)

עוד הוסיף כי נתניהו חש ש"יש ניסיונות לדחוף את גנץ לקדמת הבמה. כמו כן, התייחס לקשר בין מצרים לחיזבאללה, וטען כי המדינה הבטיחה לארגון הטרור להמשיך בלחץ על ישראל שלא להיכנס לרפיח, כמו גם הימנעות מהרחבת המלחימה בלבנון. 

בתוך כך, כוחות צה"ל ממשיכים לפעול באזור בית החולים נאצר בח'אן יונס, שמהווה את אחד ממוקדי הטרור העיקריים של ארגון הטרור החמאס. במהלך הפעילות, חיסלו לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים מספר מחבלים, יתרו כספות והחרימו אמצעי לחימה במבנה צבאי של החמאס.

מנהל בית החולים נאצר בח'אן יונס  (צילום: רשתות ערביות)
מנהל בית החולים נאצר בח'אן יונס (צילום: רשתות ערביות)

כמו כן, מנהל בית החולים נאצר נעצר ע"י הכוחות, במה שמזכיר את מעצרו מלפני כמה חודשים של מנהל בית החולים שיפאא. כוחות אוגדה 98 הגבירו לפני מספר ימים את הלחץ על בית החולים, וכרזו בערבית לאזרחים לצאת החוצה בידיים מורמות.