במהלך הלילה (שלישי) אירע עימות חריג בכנסת במהלכו הסתכסכו השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן וחברת הכנסת מיש עתיד מירב בן ארי. במהלך העימות, ירדו השתיים אחת על השנייה מעל בימת הכנסת.

"מאיים על מצב המדינה": האזהרה של איזנקוט לחברי הקבינט והעקיצה לנתניהו
נתניהו במסר לביידן: "הממשלה קיבלה החלטה פה אחד"

תחילה, נאמה ח"כ מירב בן ארי במליאה בדיון על הדחתו של ח"כ עופר כסיף, ואמרה: "השרה לקידום מעמד האישה המשתמטת, השר לכישלון לאומי המשתמט, שמא נאמר לא גויס, הם נותנים לי טיפים שאם אני מצביעה על עופר כסיף אני לא ציונית".

לאחר מכן, עלתה מאי גולן שתקפה אותה בחריפות: "כמה שטנה יש בך?! כמה רוע טהור יש בך?! לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי! לוקחת כל דבר שקשור אליי והופכת אותו לדבר שלך. כמה את משועממת ואובססיבית וחסרת חיים? פשוט אישה ממורמרת פשוט לא להאמין". 

בשלב מסוים מזכירת סיעת הליכוד, עליזה בראשי, ניסתה לקטוע את גולן. עם זאת, השרה זעמה: "זו זכותי לדבר פה כמה שאני רוצה וכמה שאני צריכה, הבנת?! אל תטרללי גם את!".

הבוקר כתבה בן ארי ציוץ ברשת הטוויטר אודות אירועי הלילה: "אני רואה שיש ניסיון ליצור סימטריה באירוע המחליא שהתקיים אתמול במליאה. ובכן, אסכם לכם את האירוע ונמשיך. גולן ניצלה את האפשרות של שר לדבר במליאה והשתלחה בי בצורה נבזית ודוחה, כמעט 40 דקות ארוכות של רפש וגועל עם נאום שהוכן מראש, בתגובה לדבריי משבוע שעבר על כך שפיטרה את מנכ"ל משרדה".

"זו הסיבה להשתלחות חסרת הרסן במליאה, עליה כמובן תהיה תלונה שלי בוועדת האתיקה. בתגובה לדבריה הארוכים והדוחים ציינתי עובדה עליי, על עצמי בלבד, כל זאת בפחות מדקה. אין סימטריה, אין עימות, אין השוואה. יש גועל נפש שנוצל אתמול בהתקפה מטורפת עליי, באופן אישי ופוגעני. יטופל, באמצעים החוקיים. זהו, אפשר להמשיך, יש דברים הרבה יותר חשובים לעסוק בהם היום".