בן כספית וינון מגל שבו היום (רביעי) לעמדת השידור בתוכניתם ב-103FM וקיימו דיון סוער על הריאיון שמגל העניק אמש לרוני קובן בכאן 11. האזינו מדקה 10.

מכתב לא צפוי למפקדים בצה"ל: "מקרים פסולים שחוצים את הרף הפלילי"
מלך הרייטינג: הניצחון של ינון מגל בפריים טיים

ינון: "רק מה שקורה זה שאם תשב אצל רוני קובן, הוא לא יגיד שאתה שנוי במחלוקת, מסית, מרעיל ומקטב, אתה תהיה עיתונאי ולא שופר, ואלה בדיוק ההבדלים. אלה פני התקשורת. כשהוא שואל אותי בתחילת התוכנית 'איך אתה מסביר את כל הביקורת נגדך, שכל מה שחיפשתי בארכיון היה ביקורת נגדך', אז אני מסביר לו שזה הכל התקשורת השמאלנית שהוא ואתה חלק ממנה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"וכל הביקורות שהיו היום בביקורת בעיתונות זה הכל חלק ממנה, מהטירוף המוחלט לטירוף הבינוני נגדי, זה הכל אותו דבר, אותו מילייה, שכמו שביבי הכל רע, כך אני הכל רע", המשיך. "שלחו לי את הפתיחה שקובן עשה לשקמה ברסלר".

בן: "אתה באמת חושב שאתה צריך להפקיע את כל התוכנית בשביל השטות הזאת?".

ינון: "אני חושב שכן - 'שקמה ברסלר הפכה בשנה האחרונה לאחת הנשים הכי מסוקרות בארץ. הפיזיקאית ממכון ויצמן שעד היום נבוכה מכל מצלמה בכל ריאיון ושומרת בקנאות על פרטיות, הפכה לפנים של המחאה ולמושא עיקרי לביקורת עליה. מאז תחילת המלחמה היא הורידה פרופיל, מנסה להבין איך נכון להמשיך מכאן. על המאבק הקצת אבוד מראש בקונספירציות ובפייק, איך עומדים על במה מול אלפי אנשים, וגם על האיפוק הקיצוני הזה שלה. שקמה ברסלר היא האורחת שלי הערב'".

ינון מגל ורוני קובן (צילום: מסך: כאן 11)
ינון מגל ורוני קובן (צילום: מסך: כאן 11)

"עכשיו הפתיחה של ינון מגל. שים לב להבדלים", המשיך והקריא. "'ינון מגל הוא היום אחד האנשים השנויים במחלוקת בארץ. מה לא אמרו עליו? מסית, שופר, חלק ממכונת הרעל, והוא בתגובה צוחק כל הדרך אל הרייטינג. על שיסוי והסתה, על חשבון הנפש אחרי 7 באוקטובר, היחסים עם בן כספית, הסמים בהודו, הלקח שלמד אחרי השערורייה שכמעט וחיסלה אותו, וגם הרגע בו מגל התבקש להזכיר ביקורת אחת שלו על נתניהו ונאלץ לבקש עזרה מחבר טלפוני. על קו התפר בין עיתונאי לבדרן, ינון מגל הוא האורח שלי הערב'. האם יש הבדל בפתיח לדעתך?".

ינון מגל ב"פגישה עם רוני קובן" (צילום: כאן 11)

בן: "זה היה שעמום גדול מאוד. אנשים כותבים לי שהם נכנסים בעצים. הייתי אצל קובן, הוא עשה לי חיים קשים מאוד והוא עשה לי הרגשה רעה אבל לא רצתי להתבכיין. אני לא צריך ממך שום אישורים להיותי עיתונאי, אתה מוזמן להמשיך לבלות בגוגל, כל אחד מאיתנו יתייצב בבוא היום עם חשבון הנפש שלו, לדעתי אתה יותר קרוב למה שקוראים תסמונת דודו טופז ממני אבל אולי אני טועה, אני חושב שאני קצת פחות נרקסיסט ממך, אבל זו זכותך". 

סייעה בהכנת התוכנית: מיכל קדוש, 103fm