בן כספית וינון מגל פתחו היום (שני) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו להתקדמות המלחמה בעזה, ודנו בסוגיות הבוערות שעל הסדר היום. 

רוב מוחלט תומך בביטול הפטור לחרדים - וכמה מבין מצביעי הליכוד?
אולמרט בתרחיש אימים: "לישראל אין יכולת לעצור את הגרעין האיראני" - וזאת הסיבה

ינון: "אני רואה את ההתעוררות ואת הדברים הטובים שקורים, ואתה את הדברים השליליים. אתם ממשיכים עם אותו קמפיין שהתחלתם בתקופת הקורונה, של ההפגנות והדמוקרטיה. שכנעתם אותנו שהולכים לבחירות על השחיתות, ואז שכנעתם אותנו שזו רפורמה משפטית שתהרוס את המדינה". 

עוד אמר כי: "אנשים נכנסו לפסיכוזה אנטי דמוקרטית. הכל שקר, שביבי, נציג הבבונים, לא ישלוט. מה הם רוצים עכשיו? אנחנו באמצע מלחמה. סינוואר חוגג איפה שהוא לא יהיה. פשיסטים, רוצים להפיל ממשלה נבחרת. שקרנים. הם לא רוצים אותנו בשלטון, הם לא דמוקרטיים, אל תאמינו להם. אין לכם זכות לומר מילה על החרדים, אמרתם שלא תשרתו. איבדתם את הזכות לדבר על שוויון בנטל ברגע שנגעתם בסרבנות בצבא. תודה".  

בן הגיב: "אין לך בכלל מודעות למה שאתה אומר. אני לא מחפש היגיון בדברים שלך, אני רק מנסה לדמיין לעצמי מה היה קורה אם הממשלה שהחרבון הזה קרה לה הייתה דווקא הממשלה שלנו. האם היית מחכה לסוף המלחמה? רקדתם על דם בפיגועים שהיו. העיקר שאנחנו פשיסטים. אותך רוני קובן בחיים לא ישאל האם ביקרת את לפיד". 

"לנתניהו אין בעיה לפרק את המדינה למען הצרכים האישיים שלו. זה האיש", הוסיף, "החרבת חבל ארץ שלם, וכל זה מפיו ומעשיו של מר ביטחון שאמר שזו המשמרת שלו. כשהגיע הזמן לומר 'אני אחראי', הוא נעלם ושלח אותך לפרונט כדי שתשקר. וזה מה שאתה עושה".