ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) התראיינה היום (שני) בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחסה למכתב האיומים על חייה שקיבלה אתמול לביתה, והתלוננה כי אינה מקבלת אבטחה.

אולמרט בתרחיש אימים: "לישראל אין יכולת לעצור את הגרעין האיראני" - וזאת הסיבה
לא קורא סקרים? נתניהו בארה"ב: "הציבור נותן בי אמון, העם מאוחד"

"תקפו אותנו בשמחת תורה, במשך שנים ישראל אפשרה פולחנים מקצה לקצה ויש דרך למנוע טרור וזה לא בהתרפסות והתחנפות לאויב אלא באמצעות הרתעה", אמרה גוטליב בפתח דבריה, "אני מאמינה בלב שלם שהאויב מבין רק כוח ועוד כוח. הדרך היחידה למיגור טרור היא בהרתעה. חאלד משעל מנהיג חמאס לפני 3 שבועות התראיין ואמר שעל דעת כל הפלסטינים - מהנהר עד הים יש רק מדינה אחת והיא פלסטין ואין מקום לאתוס הציוני שנולד רק ב-1948 הוא כנראה צריך לשמוע שפה אחרת ממה שגורמי המודיעין".

בנוסף התייחסה למכתב האיום שקיבלה לביתה: "אני קוראת כל יום תהילים ותמצא תמיד משהו שמתאים לך - זוממים עלינו, רוצים בנפילתנו וברעתנו אבל אנחנו נבטח בעצמנו, במורשת, בהגדרות הכי בסיסיות של עם ישראל. קיבלתי איומים עליי, על בני משפחתי. הכי נוראי הוא שמותיהם של 'הנוקמים הישראלים', הרי הנוקמים היו ארגון שנקם בנאצים, אזכיר ששקמה ברסלר קראה גם לנו נאצים, מנהיגת המחאה שבגללה אנחנו במצב הזה, בגלל המחאה הגענו ל-7.10. הסרבנות, זה מחלחל, האויבים מבית, הפגיעה הזו בחלקים מתוך החברה או ביטול הימין כימין. אם חברת אופוזיציה הייתה מקבלת מכתב כזה כבר היה לה מאבטח ליד הבית".

"תמיד יש איזושהי בטלות כשמדובר באנשי ימין. אם מישהו אומרת מילה מיותרת לחבר אופוזיציה, מהצד הנכון של המפה הפוליטית אז היחס הוא אחר. בעיניי כל מי שקיבל את המכתב הזה היה צריך לקבל מאבטח ושמירה צמודה. אני ח"הכ הכי מאוימות ברשתות, כי אני יוצאת נגד פרות קדושות. אני יוצאת נגד דובר צה"ל שבשקט שלו מאפשר השחרת פני מתיישבים ביו"ש ומעודד פרסומים שקריים בכך שהוא לא מכחיש אותם", טענה.

לסיום אמרה גוטליב: "בכל הכבוד אני לא נותנת לאיומים להפחיד אותי אבל מדינת ישראל מחויבת בשמירתי, אני ח"כ, נבחרת ציבור, מפקירים אותי. הפקיר אותי ראש השב"כ שאמר שאני פוגעת בביטחון מדינת ישראל, הפקיר את שמי וחילל את העבודה בלתי רגילה שלי שאני מוסרת את נפשי לביטחון מדינת ישראל, ושיש איומים כאלה קשים ולא שמים מאבטח זה הפקרה של חברי הימין".