בפתח השעה השנייה של תכניתם ב-103FM, המשיכו ינון מגל ובן כספית לדון בעניינים האקטואליים שעל סדר היום ועל המציאות הפוליטית המורכבת במדינה, בצל המלחמה. 

לדבריו של ינון, "הכל פוזיציה, אתה מדבר פה שנים על שחיתויות ועל אי סדרים ועל תיקים ועל נתניהו ועל שרה ובסוף, כשזה לא מתאים לך לפוזיציה, כשאתה חושב שצריך להיבחר מישהו מהאג'נדה שלך, אתה אומר 'לא נורא, מה זה אי סדרים ומה זה שחיתויות? מה כבר קרה?'. רמות השקר והצביעות שלכם הן פשוט לא נתפסות". 

בן השיב כי "כן, אני בפוזיציה בראש זקוף ובגאווה עד יומי האחרון. הרי 40 שנה אתם בשלטון, נגד מי הטענות שלך? נתניהו 17 שנה בשלטון, לא היה עוד ראש ממשלה כזה. תשב מול מראה ותסתכל על עצמך. השמאל אשם בהכל? לא. אין שמאל, יש רק אנשים נורמליים ואנשים פחות נורמליים". 

כספית עוד הוסיף: "זה הכל במשמרת שלו, נכון שאף פעם לא עדכנו אותו, ותמיד בכל ברוך שקורה 'הוא לא ידע, הוא לא ראה', 'לא היה מי שימשוך בדש מעילו'. מכיוון שאין לכם איך להגן על זה אתם הולכים לכל מיני מחוזות מטורללים, כדי להימלט מאימת הדין הוא מכר את המדינה גם לחרדים וגם לציונות הדתית - אי אפשר גם וגם".

מגל סיכם: "מה שקורה לציונות הדתית זו הסיבה שהחרדים לא רוצים להיות בצבא. אתם רוצים כור היתוך של החברה הישראלית, אתם רוצים שהחרדים לא יהיו חרדים. הם יודעים את זה, אתם רוצים לעבוד על החרדים? אתם מתפקרים. אתם לא רוצים לעשות חטיבת גור, הצבא לא בנוי לזה אתם סתם מבלבלים במוח".