על רקע פרשת החלפת הסימים של מחבלי הנוח'בה ערב השבת השחורה, גיא פלג פתח הבוקר (שלישי) את תכניתו ב-103FM עם התייחסות לנושא: "נתניהו משקר, מעין רפלקס שכזה בלתי נשלט כנראה", תקף.

שורה של סימנים חשודים - והנקודות שלא חוברו: איך התפספסו נורות האזהרה?

עוד המשיך בביקורת חריפה: "להתרחק תמיד מכל קרבה למחדל, לכישלון, שהרי אין חולק כי הרמטכ"ל ראש אמן, ראש השב"כ כשלו בניתוח אותם סימנים מעידים לאותה מתקפה קטלנית. אין ולא עלתה טענה כי נתניהו היה שותף לאותה שיחת טלפון באישון לילה, אין חולק שעודכן רק כשהחלה מתקפת חמאס, אז למה לטעון שהמידע הזה לא היה ידוע לרה"מ עד לפרסום אתמול? למה לשקר? הרי המידע הזה היה זמין בכל מערכת תקשורת, זה זמן. מידע שנפסל לפרסום בידי הצנזורה, מידע שהיה לא רק בידי הכתבים והפרשנים הצבאיים ובכירי צה"ל בדימוס".

פלג אמר: "אפילו אני שמעתי על כך, ועוד לפני חודשים. אז אחד משניים - או שנתניהו כל כך לא בעניינים, כל כך מנותק, או שהוא שוב שיקר כדי להרחיק עצמו. מהזגזוג בתגובתו, מעיד כי התשובה השנייה היא הנכונה".

לסיום, הדגיש כי "הצנזורה פסלה את המידע הזה מטעמים ברורים ו'ערוץ 14' פרסם את זה ועוד באופן מניפולטיבי. יש כאן מכנה משותף - להרחיק את נתניהו מאחריות ל'טבח נתניהו' ולהעצים את אחריות הצבא".