ינון מגל וברק סרי פתחו הבוקר (חמישי) את תכניתם בשיחה על הסערה שעורר אמש שר הביטחון יואב גלנט בסוגית חוק הגיוס. "אני לא מאמין לחבורה הזו. גלנט ניזון מהחונטה שלו, כמו שהוא ניזון במחאה החברתית", בחר מגל לתקוף אותו. 

״אל תדאגו״: סינוואר בטוח - זה הקלף שלו לניצחון על ישראל וזה לא החטופים
קשר ישיר מול החמאס: חולית הטרור שנעצרה בדרכה לפיגוע בישראל

עוד הוסיף: "מה זה הדבר הזה? מה כל האיומים האלו? זו כניעה לחונטה. זה כמו הקמפיין של המחאה החברתית להפיל את הממשלה. גלנט שוב נכנע, גלנט שוב תוקע סכין, זה חבל מאוד".

במהלך השיחה בין השניים, התגלו חילוקי דעות מפתיעים ביניהם, לאחר שסרי עבד במשך שנים רבות כיועצו של יו"ר ש"ס אריה דרעי. "שר הביטחון רוצה את הדבר הכי טריוויאלי בתקופת המלחמה", טען סרי וביקר את שותפו להגשה: "אותך לא מעניין חוק הגיוס אלא שרידות הממשלה, כל הסיפור הזה מפחיד אותך כי מבחינתך זה יכול להוביל לבחירות, ובבחירות כנראה שנתניהו ילך הביתה". 

"מי שלא מתגייס במדינת ישראל הוא איש מגונה. חלק גדול מהחרדים היו רוצים את ההשתלבות הזו, אף אחד לא פוגע בשום דבר שקשור לחיים של הציונות הדתית", הוסיף. 

מגל השיב: "למה הולכים לפרק את הממשלה רק על החרדים?", שאל. "הצבא ערוך לגיוס חרדים? מה יעשו? יגייסו את החרדים בכוח? למה על הערבים לא מדברים? כל חילוני שלא רוצה להתגייס לא מתגייס. בתקופת ממשלת השינוי אף אחד לא דיבר על זה, לא עשו שום דבר ולא היו הפגנות. כל אלה שנגעו בסרבנות, שלא ידברו מילה".