ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בדיון על פרשת נסיעתו של השר בני גנץ לוושינגטון והעימות מול ראש הממשלה נתניהו, וכרגיל, הטונים התגברו במהירות.

מתקרבים לפירוק השותפות? סער בביקורת על גנץ: "הוא בהחלט טעה"

הנסיעה ועונשה: המכה שהנחית נתניהו על גנץ לקראת נסיעתו לוושינגטון

"בני גנץ חתרן בלתי נלאה. נוסע לאמריקה בשליחות של מי? את מי הוא מייצג? את עצמו? כמה מנדטים יש לו? הוא הולך להיפגש עם קמילה האריס, אומר שמתנהג בממלכתיות, אבל נוסע לאמריקה בלי הסכמת ראש הממשלה, הוא תוקע סכין בכל פעם שמתראיין, מכניס לנתניהו בכל ציוץ שלו כי הוא ממלכתי, כי הוא עומד בראש מפלגה שקוראים לה 'המחנה הממלכתי', למרות שהיא מתנהגת באופן כזה שהוא מאוד לא ממלכתי", פתח מגל.

"החמאס מפוצץ את המשא ומתן בגלל התחושה של סינוואר שהעולם איתו, שהביקורת על ישראל תכף תאלץ אותה לעצור את המלחמה וארה"ב תחתוך את הגיבוי. בוא ננסה לחשוב מי בישראל נותן לו תחושה שעוד רגע הולכים לבחירות כי לממשלה אין גיבוי והיא מתפרקת", הוסיף. 

בן השיב כי "אם היה בן אדם שפוי שעומד בראשות הממשלה, אם היה אדם כשיר בראשות הממשלה, אז הוא היה מחפש בנרות אדם שיוכל לשלוח לאמריקנים. יש התדרדרות בסיפור הזה של ליגה אחרת. הוא אסר גם על גלנט לטוס לפגישות בפנטגון. זה אדם שהאגו שלו, הרעייה שלו, הבן שלו - חשובים לו יותר מהמדינה. זה בן אדם שחטף את המדינה, כולנו צריכים להכריז נוהל חניבעל. הדבר היחיד שמעניין אותו זה הוא עצמו".

בהמשך, עוד שיתף כספית בכעסו על הביקורת שמופנית כלפי דובר צה"ל לאחרונה. "הקריירה של הגרי כתובה. רוב אנשי דובר צה"ל אלה אנשים שעבדו עם הרמטכ"ל. לפעמים מביאים איש תקשורת ולפעמים מביאים איש מבצעי כמו הגרי, אבל חייבים להתנפל עליו בערוץ הביוב. לא תמצאו איש שהיה יותר מעבר לקווי האויב מהגרי".

ינון סיכם: "אתה מגן בחירוף נפש על כל המקורות שלך. מיאיר לפיד, בני גנץ ועכשיו דניאל הגרי. אתה צריך יחסים טובים. אתה הרי משרת את החונטה. 'החלאות הגיעו להגרי', אתה צייצת אתמול. אתה מדבר בבוטות וממשיך במלאכה של טינוף. אנחנו בערוץ 14 נותנים גיבוי מלא לצה"ל ולמטה הכללי למרות הפשלות האדירות שהיו שם. אתה תמשיך לטנף וללכלך. אתה מכונת רעל. כל הכינויים והשמות שלכם על מכונת רעל זה אתם. אתם הייתם השופרות של השלטון. מכונת רעל כלפי הימין. בעזרת זה עשיתם את אוסלו וההתנתקות. אבל היום לימין יש במות, כלי תקשורת ואני כאן כדי להיות הסיוט שלך כל בוקר".

סייעו בהכנת הכתבה: עידו טבת ודוד זבולוני