ההודעה של לשכת ראש הממשלה על כך שבנימין נתניהו חולה בשפעת קלה, מה שגרם להיעדרותו מישיבת הממשלה ולדחיית הדיון על הרמדאן, הובילה לגל פרסומים ושמועות על כך שמדובר בהסתרת מידע. אביב בושינסקי, יועץ תקשורת ולשעבר יועצו של רה"מ נתניהו, שוחח הבוקר (שלישי) עם אודי סגל וענת דוידוב בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM.

שפעת קלה? נתניהו חלה ונעלם מתחת לרדאר - והשמועות חוגגות

"הייתה הזדמנות להוציא הרבה רוע. אמירות כמו 'הנה, תראו, נתניהו מנותק קשר כמו סינוואר', ועד אחד מאחים לנשק שאמר שאפילו בצפון קוריאה אפשר להעלות לפייסבוק ולהגיד מה מצבך", פתח בושינסקי את דבריו.

"בטח שיש עשן במקרה הזה, נתניהו קנה לעצמו תדמית של בן אדם לא אמין במיוחד. הוא בעיקר מצונן, לא יודע אם שפעת. אבל זה לא מנע ממנו לתפקד, פעם אחת היינו אמורים לטוס, ואז התקשורת לא הייתה כל כך יעילה עם וואטסאפים, הגעתי למטוס והעיתונאים ישבו שם וחיכו לטיסה, אמרתי שנתניהו לא מרגיש טוב ולא נוסעים", הוסיף.

"נתניהו הרוויח, חלק מזה, לא ביושר. כשראש ממשלה מבקש לדחות עדותם של אנשים במשפטו כי הוא עסוק במלחמה, ששנה לפני זה יש ביקורת על הנסיעה שלו ברומא שהוא חגג שם יותר מדי עם אשתו בדיוק ביום הנישואין. יש קרקע פורייה לטענות. אני חושב שבמקרה הזה טיפה הלכו רחוק מדי, זה שפעת. היום הוא עושה את הדיון על הרמדאן. נתניהו הרוויח את הביקורת ביושר, ניצלו הרבה רוע כדי לנגח אותו. הלכו צעד אחד רחוק מדי", סיים בושינסקי את דבריו.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM