אחרי יומיים שבהם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נצפה בטענה שחלה ב"שפעת קלה", מה שהצית שלל השערות וספוקלציות באשר למצבו, היום (שלישי) פרסמה העיתונאית ומגישת ערוץ 14 ליטל שמש תמונה עמו בה היא מעניקה לו את ספרה החדש.

"ההחלטות מתמהמהות, אם נתקוף עכשיו ברפיח זה מה שיביא הישגים"
עתירה לבג"צ נגד החלטת קיש לבטל את פרס ישראל: "מראה על בורות, פלגנות ורדידות"

"שמחתי להעניק היום לראש הממשלה את הספר החדש שלי 'כמה שווה יהודי מת?'", כתבה שמש בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר). "שוחחנו על מערכת התמריצים הכלכליים של הטרור הפלסטיני ועל הצורך לגדוע אותה. הספר נמצא החל מהשבוע בכל חנויות הספרים". 

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה לשכתו של ראש הממשלה נתניהו כי ייעדר מישיבת הממשלה בגלל שפעת קלה. מאז, שמועות שונות אודות מצבו של נתניהו החלו להתפשט ובלשכת ראש הממשלה אומרים כי הדיווחים השונים בנוגע למצבו הרפואי של ראש הממשלה נתניהו אינם נכונים וחסרי אחריות.

העיתונאי בן כספית כתב ברשת X ׁ(טוויטר לשעבר): "הארץ מלאה בשמועות על בריאותו של ראש הממשלה. במקום שאני בא ממנו, לא מפרסמים שמועות. רק ידיעות בדוקות, מוצלבות ונצורות. כשדווח על ״שפעת קלה״, אני ידעתי על שפעת קשה, שיעול קשה מאוד וחום. היה חשש לגלישה לדלקת ריאות. לא יודע אם התממש".

מלשכת ראש הממשלה הגיבו בנחרצות: "אנחנו דוחים על הסף את הפייק ניוז בעניינו של ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו לקה בשפעת עונתית שהדביקה מספר רב של עובדי הלשכה.