מלחמת חרבות ברזל: מערכת הביטחון והרשויות במתח שיא לקראת תחילת חודש הרמדאן, בעיקר סביב סוגיית עליית מתפללים מוסלמים – פלסטינים ואזרחי ישראל – להר הבית. ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) שוחח הבוקר (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM ואמר כי "אסור לתת לבן גביר הפירומן להדליק את הר הבית, זה עלול להצית גם את ירושלים וכל גזרת יו"ש".

ח"כ מעוצמה יהודית על ההגבלות בהר הבית: "בעיה קשה של חוסר הבנה"
בכיר לשעבר במשטרה באזהרה לקראת הרמדאן: "בן גביר מנסה להדליק שריפת ענק"

על החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לדחות את המתווה שהציע השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, להגבלת עליית מתפללים מוסלמים להר הבית, אמר: "הפוליטיקאים שמעו לעצות האנשים שמבינים עניין ולא לשר שמנסה לקבל החלטות מהבטן. אם הגזרה תתלקח – זה יגשים את החלום של סינוואר".

בנוגע לערבים אזרחי ישראל הזכיר כי "האזרחים הערבים לאורך כל המלחמה בעזה שמרו על איפוק, וחלקם אף הביעו את דעתם על המעשים המפלצתיים של החמאס", אמר. "חייבים לכבד את חופש הפולחן ולא להיגרר למלחמה על רקע דתי שהיא מסוכנת מאוד".

לבסוף התייחס לוי לפרסום "מעריב" על תנאי הכליאה של מחבלי הנוחב'א, שזכאים לשלוש ארוחות בכל יום, ומקלחת בת ארבע דקות בכל שבוע, ואמר: "אפשר לבחון את העניין, צריך להגביל, ולתת הכל רק בהתאם לחוק הבינלאומי, לא צריך לאפשר את זה, אלו מפלצות".