ינון מגל פתח היום (חמישי) את תכניתו עם ברק סרי ב-103FM, ודיבר על ההאשמה שלו אתמול ב"פטריוטים" בערוץ 14 על כך שאשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, התערבה וכתבה את התגובה של הליכוד לדוח של הוועדה שחקרה את אסון מירון. הוא הבהיר כי זו דעתו, ואמר: "היא לא הראשונה שעושה את זה. כל נשות ראש הממשלה חושבות שמישהו חושב שחשוב לשמוע את דעתן - ואותו דבר לגבי שרה. היא לא צריכה להתערב או להגיע לקריה".

שרה נתניהו סוגרת חשבון עם גליקמן: "שהצופים ידעו שאתה משקר"
פעולותיו של נתניהו מוכיחות כי לישראל אין מנהיגות בעת הזו | דעה

ינון מגל, שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ינון מגל, שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ינון פתח ואמר לסרי: "אומרים לי שאני מטורלל, שופר, שאני לא באמת מאמין בזה כי אני אומר דברים 'כדי לשמור על הימין' - זה לא נכון. זה הדברים שאני חושב". הוא הוסיף ואמר ש"אף אחד לא אומר לנתניהו את הדברים האלה. אני לא חבר כנסת, אני לא תלוי בו פוליטית, אני לא מקבל ממנו משכורת ולא מקבל ממנו כלום. המקסימום שיהיה - הוא לא יבוא אליי לפטריוטים. אני אתמודד גם עם זה. אבל בשביל זה אני פה - כדי להגיד את הדברים".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/Jerusalem Post)
בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/Jerusalem Post)

עוד אמר ברדיו בהקשר לשרה, "אני חושב שהיא מפריעה לו, והיא גורמת נזק. הייתה אמורה להיות תגובה אחרת לחלוטין. למה לבלבל לו את המוח? הבן אדם מנהל מלחמה, למה להוציא תגובות כאלה?". הוא הוסיף כי הוא לא חושב שהיא צריכה להתערב, "היא לא צריכה להגיע לקריה - היא מפריעה וזה גורם נזק. היא מתישה את הצוות". עוד אמר כי הוא מטיל את האחריות על ראש הממשלה, בנימין נתניהו - ולא עליה: "תודה רבה, בחרנו בראש הממשלה שהוא מנהל את הדברים", והוסיף: "נתניהו נותן לה להתערב, הוא צריך להרחיק אותה. שרה לא נבחרה לשום דבר".

"היא לא הראשונה שעושה את זה", הוסיף. "עליזה אולמרט התערבה ולאה רבין התערבה, כל נשות ראש הממשלה חושבות שמישהו בחר בהן ומישהו חושב שחשוב לשמוע את דעתן. אותו דבר לגבי שרה. היא לא צריכה להגיע לקריה - היא רק גורמת נזק", אמר.

מפגינים בשנה שעברה מחוץ למספרה בכיכר המדינה בה הסתפרה שרה נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

נזכיר, כי העיתונאי ומגיש תכנית "הפטריוטים" ינון מגל פתח אתמול חזית מול אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. מגל הפתיע כאשר מתח ביקורת על רעייתו של ראש הממשלה והאשים אותה בהתערבות בניסוח תגובת הליכוד למסקנות ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון. זאת, לאחר שהמפלגה תקפה את הממשלה הקודמת על ה"התרסה הפוליטית", כביכול, בהקמת ועדת החקירה - תגובה שגררה ביקורת גם מחברי הקואליציה וח"כים מהליכוד.

ינון מגל (צילום: כאן תאגיד השידור הישראלי)
ינון מגל (צילום: כאן תאגיד השידור הישראלי)

בנוסף, התבטא בתוכנית על התגובה שלדעתו הייתה הכי צורמת - דבריו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד על המלצות הוועדה, בהן האשים את נתניהו. מגל אמר: "תקשיב לתגובה המופרעת באמת שהייתה אתמול. האיש הזה ירד מהפסים, הוא פשוט מסית כל הזמן. הוא מאשים את נתניהו, ואומר שהם מתו בגלל נתניהו. הירידה בסקרים בלבלה אותו לחלוטין, מדובר באדם מופקר וחסר אחריות ואתם עסוקים רק בנתניהו".

יאיר לפיד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
יאיר לפיד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)