לפי ההסכם הפנימי בתוך הליכוד, כפיר סויסה שהיה המועמד למנכ"ל הקרן הקיימת לו לא היה נבחר לראשות עיריית קרית גת. לאור העובדה שסויסה ניצח בבחירות המוניציפליות, בימים האחרונים שוב עלתה מועמדותו של צורי סיסו לתפקיד הבכיר בקרן הקיימת. יש לציין כי קבלת התפקיד בקק"ל נעשית באמצעות מכרז, ולא כמינוי פוליטי . לצד סיסו לתפקיד מנכ"ל הקרן הקיימת מתמודדים מועמדים נוספים. 

שני שמות מוזכרים כרגע בתור מועמדים לתפקיד מנכ"ל הליכוד: חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק, הנחשבת למקורבת לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ויועצו של נתניהו דוד שרן. כמו כן, בכיר נוסף בלשכת ראש הממשלה צפוי ככל הנראה לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה.

התכונה בסביבת נתניהו מתרחשת גם על רקע הפרסומים לפיהם ראש הממשלה ראיין לאחרונה את תא"ל ברק חירם, מפקד אוגדה 99, לתפקיד מזכירו הצבאי. במקביל נודע כי נתניהו ראיין לתפקיד המזכיר הצבאי גם את אלוף דוד זיני - מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים ומפקד הגיס המטכ"לי.

לאחרונה הורה הרמטכ"ל הרצי הלוי הורה לרשום הערה פיקודית לתא"ל חירם בעקבות אירוע שקרה במהלך הלחימה בתמרון ברצועה, לפני כחודשיים, וללא קשר לתקרית בה הורה לירות בבית שבו היו חטופים עם עשרות מחבלים שעדיין מתוחקר. באירוע המדובר אישר חירם ללוחמים לפוצץ את מתחם אוניברסיטה ברצועה מבלי לקבל את האישור הנדרש לכך מאלוף פיקוד הדרום ירון פינקלמן.

סא"ל (מיל') טוביה ברוקנר, מפקד גדוד 8130 שפוצץ את אוניברסיטת אל אסראא שאזור בעיר עזה ופקודו של ברק חירם, שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM ואמר: "היה שם עוד מבצע, פשוט. היה איום, אויב, תשתיות שהיה צריך להשמיד, שום דבר מיוחד. ספציפית אני לא יכול להגיד בדיוק מה, אבל היה למעלה, היה למטה, היה מספיק. גם מעל הקרקע, גם מתחת לקרקע. כשאנחנו נמצאים בשלב שבו יש מולנו אויב עייף, רעב מותש ומבולבל, ויש לנו משחק על הרוח, השאלה על מה אתה שם את הפוקוס - על זה שיש פה מפקד יוזם, נחוש, שכזה אתה רוצה, ויכול להיות שהוא ביקש אישור, אני כמג"ד לא שקוף לתהליכים כאלה, אבל אני מעדיף מפקדים כאלה שאחרי זה נגיד להם 'פעם הבאה רק עם אישור', מאשר כאלה של 'חיכית לאישור? למה לא יזמת'. זה הזן שאנחנו צריכים. מי שעשה מהאירוע הזה משהו זה לא אני, אתמול  תוזמרו הודעות בכלל הערוצים, אתה יודע מה זה קמפיין".