ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו היום (חמישי) עם 17 נציגי משפחות החטופים. בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה נתניהו למשפחות כי "אנחנו מחויבים להחזיר את כולם. גם אם אנחנו הולכים למערכת רבת שלבים זה כולל את כולם, גם את החללים וגם את החטופים והחטופות". 

משבר ביחסים? קטאר מאיימת לגרש בכירי חמאס משטחה
אחיו של החטוף יצחק אלגרט: "חמאס הפיץ סרטון שאחי נהרג, אף אחד מהממשלה לא דיבר איתי - ואני לא היחיד"

"הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה. עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות. הם לא ששים להתקדם, הם גם רוצים להבעיר את השטח ברמאדן. זה הניסיון שלהם, זאת המטרה שלהם.  בעקבות לחץ שלנו, של הממשלה, וגם בעזרה שלכם - אנחנו רואים בפעם הראשונה לחץ של קטאר על חמאס", הוסיף.

לדבריו, "אני שואף לזה ודוחף לזה כבר הרבה זמן. אני חושב שכל נסיעה והופעה שלכם בחו"ל, באו"ם, בוושינגטון, ובבירות השונות משפיעה. הלחץ על קטאר מתחיל לעבוד. קטאר התחילו להגיד להם: 'אנחנו נסלק אתכם', 'אנחנו נמנע מכם כסף', אלו דברים שנאמרו, אנחנו וידאנו שהם אכן נאמרו. זה שינוי, זה דבר חיובי. אם מישהו אמר לכם שאני לא רוצה עסקה, ומנסים שלא לעשות את זה - זה קשקוש. כרגע יש שינוי בלחץ של קטאר. זה הדבר החיובי שאני יכול לומר".

בסיום הפגישה, נציגי המשפחות כי "אנחנו יוצאים עכשיו מפגישה עם רה"מ, נערכה פגישה עם שאלות נוקבות, נעשה ניסיון אמיתי לענות על השאלות שנשאלו. אחרי 160 יום המשפחות מרגישות קושי רב. שאלנו האם עתידו של אלי יכול להיות מובטח כדי לחגוג את חג הפסח עם משפחתו. חג החירות זה החג שבו אנחנו רוצים לראות את כל החטופים בבית".

בפגישה משתתפים ראש הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, הממונה על החטופים והנעדרים תת אלוף (במיל') גל הירש, ראש מנהלת החטופים ירון כהן וורדה פומרנץ ממטה החטופים.